Συντακτης: Βαρβάρα Αγγέλη
Δημοσιευση: 29-11-2021, 22:34
ΜΙΚΡΑ & ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ

Mέχρι το καλοκαίρι ο περιφερειάρχης Ηπείρου Αλέκος Καχριμάνης εναντιωνόταν στις «φωνές» στην Ευρώπη και στο υπουργείο Υποδομών «που λένε ότι δεν θα δεχθούν δρόμο με τετράιχνη διατομή», εννοώντας τον οδικό άξονα «Ιωάννινα-Κακαβιά».

Ο κ. Καχριμάνης έχει όμως μια ικανότητα να… προσαρμόζεται εύκολα και να κάνει πολιτικούς ελιγμούς. Κι έτσι, λίγους μήνες μετά, προβάλλει ως μεγάλη επιτυχία της περιφερειακής αρχής έναν δρόμο με διατομή 2+1, πλάτους 12,5 μ., έναν δρόμο δηλαδή που δεν έχει τετράιχνη διατομή, o οποίος θα χρηματοδοτηθεί από το ΕΣΠΑ «2021-2027».

Η κυβερνητική δέσμευση είναι ότι ο δρόμος «Ιωάννινα-Κακαβιά» θα δημοπρατηθεί εντός του 2022. Οι μελέτες πάντως δεν έχουν τελειώσει ακόμα.

«Καταφέραμε να κάνουμε πράξη την κατασκευή του δρόμου» είπε ο περιφερειάρχης κατά τη σημερινή συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου Ηπείρου (με τηλεδιάσκεψη). Μίλησε μάλιστα για μια «επανάσταση στην περιοχή μας». Και για να απαντήσει σε όσους... ενδεχομένως θέλουν τετράιχνο δρόμο, ο κ. Καχριμάνης είπε απλά: «Τα τετράιχνα τελείωσαν». Για την Ήπειρο τουλάχιστον…

Και για άλλη μια φορά επέρριψε τις ευθύνες στον πρώην υπουργό Υποδομών επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ Χρήστος Σπίρτζη. «Ήξερε από το 2015 ότι τετράιχνος δρόμος με τέτοιο κυκλοφοριακό φόρτο (σ.σ. όχι μεγάλο, δηλαδή) δεν έχει ό,τι απαιτείται για να χρηματοδοτηθεί. Είδατε με τι δυσκολία πέρασαν ο Ε65 και ο ΒΟΑΚ της Κρήτης στο Ταμείο Ανάκαμψης» πρόσθεσε. Βέβαια τόσο για τον Ε65 όσο και για τον ΒΟΑΚ υπήρξε σαφέστατη πολιτική βούληση.

Για τον άξονα «Ιωάννινα-Κακαβιά» είπε ότι θα είναι κλειστός και ότι θα έχει 13 ανισόπεδους κόμβους «με προδιαγραφές τετράιχνης οδού» όπως είπε. Αυτό που αποφεύγεται να ειπωθεί όμως, είναι αν ο δρόμος αυτός θα έχει διαχωριστική νησίδα. Η μη αναφορά σε διαχωριστική νησίδα είναι όμως μια απάντηση...

200 λέξεις απομένουν.
σχετικα αρθρα