ΗΠΕΙΡΟΣ

Τρία ψηφιακά παιχνίδια για την αρχαία πόλη των Γιτάνων

Εικόνα του άρθρου Τρία ψηφιακά παιχνίδια για την αρχαία πόλη των Γιτάνων
ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ: Κύριος Τύπος
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 16/10/2023, 12:38
ΗΠΕΙΡΟΣ

Tρεις νέες ψηφιακές εκπαιδευτικές εφαρμογές υλοποίησε η Εφορεία Αρχαιοτήτων Θεσπρωτίας. Οι ψηφιακές αυτές εφαρμογές αφορούν παιχνίδια μέσα από τα οποία οι μαθητές-τριες μπορούν να έρθουν σε επαφή με τη μορφή και την οργάνωση της αρχαίας πόλης των Γιτάνων όπως και με διάφορες όψεις της καθημερινής ζωής μέσα από την περιπλάνηση των δύο κεντρικών ηρωίδων, της Φιλίστας και της Μέλισσας, στους δρόμους της πόλης. 

Λίγα λόγια για τα παιχνίδια

1.Η Φιλίστα και η Μέλισσα στα ίχνη του δράστη

 Ένα παιχνίδι μυστηρίου στα αρχαία Γίτανα Θεσπρωτίας

Καλοκαίρι 172 π.Χ. Ένα γαλάζιο πουγκί εξαφανίζεται από το σπίτι της Φιλίστας στην αρχαία πόλη των Γιτάνων. Η Φιλίστα και η πιστή της δούλη Μέλισσα προσπαθούν να εξιχνιάσουν το μυστήριο της εξαφάνισης και να ανακαλύψουν τον ένοχο σε μία περιπλάνηση στους δρόμους της αρχαίας πόλης.

Πρόσβαση στο παιχνίδι, στον παρακάτω σύνδεσμο: http://www.igoumenitsamuseum.gr/.../9/31/psifiakes-draseis

2.Βρες τις διαφορές!

Ένα παιχνίδι παρατηρητικότητας στην αρχαία πόλη των Γιτάνων

Στον παρακάτω σύνδεσμο: https://igoumenitsamuseum.gr/differences/

3.Σχημάτισε ζεύγη με τα όμοια αντικείμενα!

Παιχνίδι μνήμης

Ο θεός Διόνυσος, μαζί με την ακολουθία του, τους σκανδαλιάρηδες Σατύρους, έχουν αναστατώσει το ταμπλό!

Στον  παρακάτω σύνδεσμο: https://www.igoumenitsamuseum.gr/memory.../puzzle_game.html

Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της Εφορείας, στόχος των παιχνιδιών είναι αφενός μεν να εξασφαλίσουν ισότιμη πρόσβαση σε εκπαιδευτικούς και μαθητές απομακρυσμένων σχολικών μονάδων, που δεν έχουν τη δυνατότητα επίσκεψης στον αρχαιολογικό χώρο Γιτάνων και στο Αρχαιολογικό Μουσείο Ηγουμενίτσας, αφετέρου δε να ευαισθητοποιήσουν μαθητές και εκπαιδευτικούς σε θέματα ιστορικής ταυτότητας και προστασίας της πολιτιστικής κληρονομιάς του τόπου τους.

Τα τρία νέα ψηφιακά παιχνίδια σχεδιάστηκαν από την Εφορεία Αρχαιοτήτων Θεσπρωτίας στο πλαίσιο του έργου «Με τη Φιλίστα στο αρχαίο θέατρο Γιτάνων» με χρηματοδότηση από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020».

Συντελεστές

Φορέας υλοποίησης: Εφορεία Αρχαιοτήτων Θεσπρωτίας

Γενική εποπτεία-επιστημονική επιμέλεια: Δρ. Γεωργία Πλιάκου

Επιλογή υλικού-κείμενα-επιμέλεια: Θεοδώρα Λάζου, Αντωνία Τζωρτζάτου, Ευτυχία Παρισσοπούλου

Φωτογραφίες-σχέδια: Αρχείο Εφορείας Αρχαιοτήτων Θεσπρωτίας

Εικονογράφηση: Γιάννης Νάκας

Σχεδιασμός & ανάπτυξη εφαρμογής: Βαγγέλης Σταμκόπουλος

Γραφιστικός σχεδιασμός: Βασίλης Μητσιόπουλος

Νοηματικός σχεδιασμός παιχνιδιού: Βίκυ Χατζηπαραδείση

Οργάνωση παραγωγής: Πολύπτυχον Υπηρεσίες Πολιτισμού

ΣΧΟΛΙΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Ντοτη3