Συντακτης: Γιώργος Τσαντίκος
Δημοσιευση: 13-12-2017, 15:19
ΓΙΑΝΝΕΝΑ

Πέντε μέρες σε Μόναχο, Φρανκφούρτη και Στουτγάρδη πέρασαν οι φορείς των Ιωαννίνων, κάνοντας επαφές και συναντήσεις με επίδικο την τουριστική προβολή της πόλης και την αύξηση της επισκεψιμότητας. Πρώτο ρόλο στα ραντεβού είχε η αποδημία στη Γερμανία και ο «σύνδεσμος» ήταν ο μητροπολίτης Μάξιμος που συνόδευσε την αποστολή Δήμου, Περιφέρειας και επιχειρηματιών, ως επικεφαλής. Μαζί του ήταν ο δήμαρχος Θωμάς Μπέγκας, ο εκτελεστικός γραμματέας της Περιφέρειας Δημήτρης Σιώλος, ο αντιδήμαρχος Τουρισμού και Ποιότητας Ζωής Ιωαννίνων Νίκος Γκόλας, ο Σπύρος Κωνσταντόπουλος ως εκπρόσωπος της αντιπολίτευσης, ο Γενικός Γραμματέας του Δήμου Ιωαννιτών Κώστας Μπαμπασίκας, καθώς και εκπρόσωποι του Δήμου Ιωαννιτών, της Περιφέρειας Ηπείρου, επαγγελματίες του τουριστικού και επιχειρηματικού κλάδου. Το γενικό συντονισμό είχε ο ειδικός σύμβουλος του δημάρχου,  Στέφανος Ζέρβας.

Η επίσκεψη ήταν η δεύτερη μετά από αυτή την Κύπρο και η όλη δράση εντάσσεται στο πρόγραμμα «Διπλωματία Πόλεων».

Στο Μόναχο, έγινε συνάντηση στο πολιτιστικό κέντρο της ενορίας των Αγίων Πάντων, εμ τη συμμετοχή ταξιδιωτικών πρακτόρων, tour operators, εκπροσώπων αεροπορικών εταιρειών, ΜΜΕ και ταξιδιωτικών bloggers  που παρακολούθησαν την παρουσίαση για τις ευκαιρίες που παρουσιάζει ο προορισμός «Ιωάννινα-Ήπειρος» στην Ελλάδα σε πολιτιστικό, επιχειρηματικό και βέβαια τουριστικό επίπεδο. Ο CEO του γραφείου Bueker Reisen, Στέφεν Μπούκερ, τόνισε ότι «δεν μπορεί κάποιος να το περιγράψει μπορεί μόνο να το βιώσει», επιβεβαιώνοντας τους παρουσιαστές. Κατόπιν, ακολούθησαν b2b και κατ’ ιδίαν συναντήσεις τουριστικών πρακτόρων και επιχειρηματιών ενώ έγινε και συζήτηση με τον ιδιοκτήτη του Deskas Reisen Αλέξανδρο Δέσκα, για την προοπτική έναρξης τσάρτερ πτήσεων προς Γιάννενα.

Ανάλογη συνάντηση έγινε στη Στουτγάρδη, όπου ο μητροπολίτης Μάξιμος έχει ιδιαίτερους δεσμούς. Εκεί, παρουσιάστηκαν τα Γιάννενα ως «θρησκευτικός προορισμός», με ένα έργο παραγωγής της Μητρόπολης Ιωαννίνων. Ακολούθησαν επαφές και συναντήσεις και  τρίτη και τελευταία πόλη που επισκέφθηκε η ελληνική αποστολή, ήταν η Φραγκφούρτη, στο εστιατόριο Oinotheke. Η πρόεδρος της Ένωσης Ηπειρωτών και ιδιοκτήτρια του εστιατορίου Δήμητρα Πέτσα είχε ετοιμάσει συνταγές και πιάτα από την Ήπειρο, προκειμένου να γίνει και μια «ιδιαίτερη σύσταση» με την περιοχή.

Γερμανοί bloggers και δημοσιογράφοι, τουριστικοί πράκτορες και εκπρόσωποι αεροπορικών εταιρειών είχαν την ευκαιρία για πρώτη φορά να δουν εικόνες του προορισμού  μέσα από την παρουσίαση και να γευτούν τα ντόπια παραδοσιακά προϊόντα της περιοχής.

Σημαντική ήταν για άλλη μια φορά, η υποστήριξη που υπήρξε από την ελληνική ομογένεια και τον Ηπειρωτικό σύλλογο, το γραφείο του ΕΟΤ στη Φραγκφούρτη, καθώς βέβαια και από το Ελληνικό Προξενείο που υποστήριξαν την προσπάθεια.

Θα πρέπει να σημειωθεί πως ο Δήμος Ιωαννιτών στο πλαίσιο του οδοιπορικού, ανακοίνωσε τη διοργάνωση ενός press trip Γερμανών δημοσιογράφων και bloggers, οι οποίοι θα επισκεφθούν τον προορισμό, με σκοπό να γνωρίσουν από κοντά το τουριστικό προϊόν των Ιωαννίνων και της Ηπείρου και να βιώσουν αξέχαστες εμπειρίες.

Με δηλώσεις τους σήμερα το πρωί ο μητροπολίτης Μάξιμος, ο αντιδήμαρχος Τουρισμού, Νίκος Γκόλας κι ο δημοτικός σύμβουλος της μείζονος αντιπολίτευσης, Σπύρος Κωνσταντόπουλος, αναφέρθηκαν στην αποστολή.

«Ήταν μια πρωτοβουλία που συνένωσε δυνάμεις και μας έφερε πιο κοντά στην ομογένεια με την οποία προσδοκούμε να αναπτύξουμε ισχυρούς δεσμούς προς όφελος του τόπου μας» είπε μεταξύ άλλων ο μητροπολίτης Μάξιμος, ενώ ο κ. Γκόλας τόνισε ότι τα αποτελέσματα ήταν «καλύτερα κι από τα αναμενόμενα» και ότι «δείχνουν πως είμαστε στο σωστό δρόμο. Τέλος ο κ. Κωνσταντόπουλος αναφέρθηκε στις συναντήσεις αλλά και την προβολή των Ιωαννίνων στις τρεις πόλεις της Γερμανίας και την επιτυχία του ταξιδιού. «Αναδείξαμε τις ομορφιές της πόλης και τι μπορεί να προσφέρει» τόνισε. Τέλος, ο  Στέφανος Ζέρβας είπε από την πλευρά του ότι η αποστολή στέφθηκε με επιτυχία, ότι υπήρξε σημαντική προβολή από τα ΜΜΕ και πως η στρατηγική της δημοτικής αρχής στο θέμα της τουριστικής προβολής, είναι «ολιστική».  

200 λέξεις απομένουν.
σχετικα αρθρα