Oikonomou pisoi
ΓΙΑΝΝΕΝΑ

Πώς θα αλλάξει η οδός Πυρσινέλλα (κι όχι μόνο)

Εικόνα του άρθρου Πώς θα αλλάξει η οδός Πυρσινέλλα (κι όχι μόνο)
ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ: Βαρβάρα Αγγέλη
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 01/12/2020, 19:54
ΓΙΑΝΝΕΝΑ

Στη διαμόρφωση των οδών Πυρσινέλλα, Σμύρνης και Ακαδημίας κι άλλων μικρότερων οδών, στο κέντρο της πόλης, προχωρά ο Δήμος Ιωαννιτών. Το έργο αυτό, με προϋπολογισμό 600.000 ευρώ, τη δημοπράτηση του οποίου ενέκρινε η οικονομική επιτροπή στη σημερινή της συνεδρίαση, αφορά κυρίως τη διαπλάτυνση των πεζοδρομίων. Συνδέεται δε και με τον υπό σχεδιασμό κόμβο στη συμβολή των οδών Δωδώνης, Πυρσινέλλα και Εισ. Σπύρου (διαβάστε εδώ).

Όλες οι παρεμβάσεις προβλέπονται στο Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας του Δήμου.

Ποιες είναι αυτές; Έχουμε και λέμε:

Οδός Πυρσινέλλα

Η μελέτη προβλέπει τη διαπλάτυνση των πεζοδρομίων, με τις δύο λωρίδες κυκλοφορίας να παραμένουν. Θέσεις στάθμευσης όμως θα υπάρχουν μόνο στη μία πλευρά του δρόμου. Θα δημιουργηθούν και τρεις θέσεις στάθμευσης για ΑμεΑ.

Οδός Χρ. Σμύρνης

Η οδός Χρ. Σμύρνης είναι ο στενός δρόμος που οδηγεί από την οδό Πυρσινέλλα στην οδό Ναπ. Ζέρβα. Σήμερα επιτρέπεται η στάθμευση στη μία πλευρά του δρόμου. Πρόκειται επί της ουσίας για μια οδό διαφυγής.Όπως προκύπτει από την ανακοίνωση του Δήμου, στον δρόμο αυτόν, λόγω της στενότητάς του, δεν θα επιτρέπεται η στάθμευση.

Οδός Νεοφύτου Δούκα

Το τμήμα της Νεοφύτου Δούκα που θα διαμορφωθεί, έχει πλάτος μικρότερο των 8 μ. Δεδομένου πως το πλάτος της οδού είναι μικρό και το εκτός μελέτης τμήμα έχει πλάτος μικρότερο των 6 μ, η δυνατότητα για στάθμευση είναι ανύπαρκτη. Η οδός θα παραμείνει μονοδρομημένη.

Η διατομή περιλαμβάνει λωρίδα κυκλοφορίας πλάτους 3,25μ. και πλάτος πεζοδρομίων έως 2,05 μ. στη δεξιά πλευρά και λίγο λιγότερο από 2 μ. στην αριστερή. Δεν θα υπάρχει καμία θέση στάθμευσης. 

Οδός Ακαδημίας

Η μελέτη προβλέπει τη διαπλάτυνση πεζοδρομίων σύμφωνα με τις ισχύουσες προδιαγραφές. Η οδός θα παραμείνει μονοδρομημένη. Λόγω της στενότητας της οδού δεν ήταν δυνατή η δημιουργία θέσεων στάθμευσης σε καμία πλευρά,  ακόμα και με τη χρήση του ελάχιστου επιτρεπόμενου πλάτους των 1,50 μ. για κάθε πεζοδρόμιο. Στην οδό θα δημιουργηθούν τρεις θέσεις στάθμευσης στην περιοχή της διαπλάτυνσης, περίπου 35 μ. από την αρχή της.

Οδός Αράπη

Το τμήμα που περιέχεται στη μελέτη, αφορά τα πρώτα 12-14 μέτρα της οδού. Προβλέπεται η διαπλάτυνση του βορινού πεζοδρομίου το οποίο θα ξεπεράσει τα 7 μ., ενώ το νότιο, το οποίο αποτελεί τμήμα του κοινόχρηστου πράσινου χώρου, δεν θα τροποποιηθεί. Με την παρέμβαση δημιουργείται λωρίδα κυκλοφορίας 3,25 μ., η οποία θα χρησιμοποιείται ουσιαστικά για την αναστροφή των οχημάτων.


ΣΧΟΛΙΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Ντοτη3 dodoni back