Oikonomou pisoi Solarhub πίσω
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

​Ψάχνουν αντισταθμιστικά μέτρα για όσους χάνουν το ΕΚΑΣ

Εικόνα του άρθρου ​Ψάχνουν αντισταθμιστικά μέτρα για όσους χάνουν το ΕΚΑΣ
ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ: Κύριος Τύπος
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 06/07/2016, 01:00
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Αντισταθμιστικά μέτρα για τη στήριξη των συνταξιούχων που χάνουν το ΕΚΑΣ, εξετάζει το υπουργείο Εργασίας, όπως δήλωσε ο υπουργός Εργασίας, Γιώργος Κατρούγκαλος, σε συνέντευξη Τύπου, που παραχώρησε από κοινού με τη διοικήτρια του Οργανισμού Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού (ΟΑΕΔ), καθ. Μαρία Καραμεσίνη, με θέμα την αναδιοργάνωση του ΟΑΕΔ.

Τα μέτρα θα προσδιοριστούν σε συνεργασία με τους συναρμόδιους υπουργούς Οικονομικών και αφορούν μεταξύ άλλων διατήρηση της χαμηλής συμμετοχής στη φαρμακευτική δαπάνη, ελαφρύνσεις στον ΕΝΦΙΑ και εκπτώσεις στους λογαριασμούς των ΔΕΚΟ.

Αναφερόμενος στην κατάργηση του ΕΚΑΣ ο υπουργός εργασίας υπογράμμισε ότι η απόφαση ελήφθη με τις ψήφους της ΝΔ, του ΠΑΣΟΚ και του Ποταμιού, τον Ιούλιο του 2015, με το νόμο 4336/2015. Για αυτό και σημείωσε ότι «στόχος της ασφαλιστικής μεταρρύθμισης ήταν να βρει ισοδύναμα και αποτελεσματικότερα μέτρα για την αντιμετώπιση της φτώχειας των ηλικιωμένων, όπως η καθιέρωση της εθνικής σύνταξης. Παραδέχθηκε ωστόσο ότι, «μέχρι το 2018, που θα γίνει ο επανυπολογισμός, οι δικαιούχοι του ΕΚΑΣ θα είναι, πράγματι, εκτεθειμένοι».


Ο ΟΑΕΔ ΑΝΑΔΙΟΡΓΑΝΩΝΕΤΑΙ

Στο πλαίσιο της συνέντευξης Τύπου, παρουσιάστηκε το νέο µοντέλο οργάνωσης και λειτουργίας του ΟΑΕΔ, που θα έχει ολοκληρωθεί, μέχρι το τέλος του 2016. Η διοικήτρια του Οργανισμού παρουσίασε τις κοµβικές αλλαγές που έχουν ήδη υλοποιηθεί, για την άµεση εξυπηρέτηση του πολίτη όπως: Τηλεφωνικό κέντρο, διαδικτυακή πύλη και υπηρεσία υποδοχής στα ΚΠΑ.

Παράλληλα, τίθεται σε πλήρη λειτουργία για συσκευές τύπου tablet και smart phone, portal του ΟΑΕ∆, που εξασφαλίζει καλύτερη και ευκολότερη εξυπηρέτηση των πολιτών. Ήδη, κατά τη δοκιµαστική λειτουργία του νέου portal, από τον Απρίλιο, έγιναν 3.200.000 προβολές σελίδας από 350.000 χρήστες σε µηναία βάση.

Στο προσεχές διάστημα, οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Οργανισμού θα αναβαθμιστούν, ώστε να γίνουν περισσότερο εξατομικευμένες. Τέλος καθιερώνεται η νέα υπηρεσία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης – Call Center του Οργανισμού – που λειτουργεί από τις αρχές Μαΐου, εξασφαλίζοντας προσβασιμότητα και άμεση τηλεφωνική εξυπηρέτηση σε όλους τους πολίτες που συναλλάσσονται µε τον ΟΑΕ∆, στον πενταψήφιο αριθμό 11320.

ΣΧΟΛΙΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Ντοτη3 dodoni back