ΕΚΛΟΓΕΣ

Προεκλογική διαφήμιση: Πρωτιά… ΔΚΜ, ΝΔ και Νέας Αριστεράς

Εικόνα του άρθρου Προεκλογική διαφήμιση: Πρωτιά… ΔΚΜ, ΝΔ και Νέας Αριστεράς
ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ: Γιώργος Τσαντίκος
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 20/05/2024, 14:04
ΕΚΛΟΓΕΣ - ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ

Η ΔΚΜ, η παράταξη της ΝΔ στο ΤΕΕ (η ΝΔ έσπευσε να χαιρετήσει τη νίκη της) ξόδεψε τα περισσότερα χρήματα για προεκλογική διαφήμιση την περασμένη εβδομάδα, στις πλατφόρμες της Meta (Instagram, Facebook).

Με 2.265 ευρώ το διάστημα 10-17 Μαΐου, η ΔΚΜ ξεπέρασε τον… δεύτερο Κυριάκο Μητσοτάκη που ξόδεψε περίπου τα μισά: 1.066 ευρώ.

Η προεκλογική καμπάνια της ΝΔ για τις ευρωεκλογές στηρίζεται σχεδόν αποκλειστικά στον πρωθυπουργό, κυρίως ως αντίπραξη στην «αναγνωρισιμότητα Κασσελάκη» και τον φόβο της ΝΔ ότι θα παίξουν στο επικοινωνιακό γήπεδό της οι αντίπαλοι, με παρόμοιους όρους.

Τρίτη στις δαπάνες στο facebook-instagram είναι η Νέα Δηνμοκρατία με 899 ευρώ και τέταρτος ο «Κόσμος» του Πέτρου Κόκκαλη.

Ακολουθούν το Ευρωκοινοβούλιο με 642 ευρώ και μεμονωμένοι υποψήφιοι: Ορέστης Ομράν και Βασίλης Κοντοζαμάνης (ΝΔ), Νίκος Παπανδρέου (ΠΑΣΟΚ), αλλά και ο Αλέξης Χαρίστης της Νέας Αριστεράς με δαπάνες από 300 ως 600 ευρώ.

Στο δίκτυο αναζήτησης της Google, την περασμένη εβδομάδα 10-17 Μαΐου δαπανήθηκαν πολύ περισσότερα προεκλογικά χρήματα: 17.900 ευρώ συνολικά, τα περισσότερα εκ των οποίων πλήρωσε η ΝΔ (9.650 ευρώ).

Ακολούθησε η Νέα Αριστερά με 2.700 ευρώ και ο Κόσμος με 1.850 ευρώ.

Σε αυτή την προεκλογική εκστρατεία, τα κόμματα και οι υποψήφιοι προτιμούν να δαπανούν χρήματα στις ψηφιακές πλατφόρμες, αποκλείοντας σχεδόν τα ΜΜΕ, έντυπα και μη.

Σημειωτέον ότι τις περισσότερες καταχωρήσεις πληρώνουν τα κόμματα, ενώ σε αρκετές περιπτώσεις καταχωρήσεων υποψηφίων του ΣΥΡΙΖΑ (Φαραντούρης, Τελιγιορίδου, Γ. Τσίπρας) τις διαφημίσεις «τρέχει» και πληρώνει διαφημιστική εταιρία.

ΣΧΟΛΙΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Ντοτη3 dodoni back