ΓΙΑΝΝΕΝΑ

Πνευματικό Κέντρο Ιωαννίνων: Από σελίδα ενός αυτοδιοικητικού φορέα, πολιτική σελίδα

Εικόνα του άρθρου Πνευματικό Κέντρο Ιωαννίνων: Από σελίδα ενός αυτοδιοικητικού φορέα, πολιτική σελίδα
ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ: Γιώργος Τσαντίκος
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 29/04/2024, 22:21
ΓΙΑΝΝΕΝΑ

Είναι σπάνιες οι περιπτώσεις αυτοδιοικητικών φορέων και προσώπων των Ιωαννίνων, που φημίζονται για την παρουσία τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και την ενδεδειγμένη χρήση τους: Από πολιτικές διαφημίσεις που πληρώνουν… άλλοι, μέχρι αναρτήσεις σε προσωπικά προφίλ με συζητήσιμο περιεχόμενο, που φιλοδοξούν να έχουν και ρόλο ενημερωτικό, το facebook των Ιωαννίνων βρίθει παρόμοιων ιστοριών.

Ανάμεσα τις σελίδες του facebook, η πιο προβεβλημένη, με το μεγαλύτερο κοινό, είναι αυτή του Πνευματικού Κέντρου του Δήμου Ιωαννιτών.

Το Πνευματικό Κέντρο έπαψε να υπάρχει ως νομικό πρόσωπο από την 1η Ιανουαρίου, ελέω της «οικονομίας κλίμακας» που επιχειρεί παντού η κυβέρνηση, ωστόσο το brand του, η επωνυμία του και η αναγνωρισιμότητά του, ειδικά στο διαδίκτυο, δεν καταργήθηκε.

…μέχρι πριν από λίγες μέρες, οπότε και η δημοτική αρχή και συγκεκριμένα η αντιδημαρχία Πολιτισμού, ο Μηνάς Πασχόπουλος δηλαδή, αποφάσισε να αλλάξει το όνομα της επίσημης σελίδας του Πνευματικού Κέντρου στο Meta (facebook και instagram), σε «αντιδημαρχία Πολιτισμού Δήμου Ιωαννιτών».

Δεν είναι η πρώτη φορά που κάποιος Δήμος ή η Περιφέρεια Ηπείρου χρησιμοποιούν κατά το δοκούν τα social media και την παρουσία τους εκεί.

Ούτε προφανώς υπάρχει κάτι «παράνομο» στην αλλαγή του ονόματος μιας επίσημης σελίδας.

Ωστόσο, η αλλαγή ενός αναγνωρίσιμου τίτλου με αυτό τον τρόπο σηματοδοτεί κάτι περισσότερο από ένα οριστικό «τέλος εποχής» για το Πνευματικό Κέντρο: μετατρέπει τη σελίδα σε πολιτική, με έτοιμο κοινό 20.000 περίπου ακολούθων, κάτι δηλαδή για το οποίο το πολιτικό marketing θα πετούσε από τη χαρά του…

Αν έπρεπε υποχρεωτικά να αλλάξει επωνυμία η σελίδα, θα μπορούσε να παραπέμπει σε μια διοικητική αρχή, στη Διεύθυνση Πολιτισμού για παράδειγμα.

Επίσης, το facebook τείνει να «συμπεριφέρεται» διαφορετικά όταν προκύπτουν τέτοιου είδους αλλαγές, σε σελίδες παλιές, με μεγάλο κοινό.

Αυτό που δεν άλλαξε ακόμα είναι η περιγραφή της σελίδας, η οποία παρέμεινε «τοπική επιχείρηση»...

ΣΧΟΛΙΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Ντοτη3 dodoni back