ΓΙΑΝΝΕΝΑ

Όταν τα πράγματα γίνονται ανάποδα…

Εικόνα του άρθρου Όταν τα πράγματα γίνονται ανάποδα…
ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ: Βαρβάρα Αγγέλη
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 23/07/2024, 13:00
ΓΙΑΝΝΕΝΑ

Ένας από τους πιο ακριβούς κόμβους που γίνονται στην περιοχή και για τον οποίο η περιφερειακή αρχή Ηπείρου έχει δεχθεί έντονη κριτική, είναι ο διπλός κυκλικός κόμβος στο Επισκοπικό-Μπιζάνι επί της εθνικής οδού Ιωαννίνων-Άρτας.

Ένα έργο με προϋπολογισμό 6,8 εκατ. ευρώ. Στην ίδια περιοχή, η Περιφέρεια Ηπείρου προχωρά σε μελέτη για την κατασκευή και ενός νέου κυκλικού κόμβου κοντά στο ΙΚΕΑ.

Και ενώ ο κόμβος στο Επισκοπικό κατασκευάζεται, η Περιφερειακή Επιτροπή Ηπείρου αποφάσισε στη σημερινή της συνεδρίαση να μετρήσει τους κυκλοφοριακούς φόρτους στην εθνική οδό Ιωαννίνων-Άρτας στο τμήμα Επισκοπικό-Μπιζάνι «όπου το τελευταίο διάστημα παρατηρείται αύξηση των διερχόμενων οχημάτων και κυρίως των βαρέων, ώστε αυτά να ληφθούν υπόψη στο πλαίσιο της ενίσχυσης της οδικής ασφάλειας στην περιοχή» όπως αναφέρεται στη σχετική εισήγηση.

Προς αυτήν την κατεύθυνση λοιπόν, η Περιφερειακή Επιτροπή αποφάσισε να διαθέσει πίστωση 24.800 ευρώ για την ανάθεση της υπηρεσίας.

«Ακούστηκε πως, από τότε που έγινε η Ιόνια οδός, ο δρόμος αυτός (σ.σ. το τμήμα της εθνικής οδού μέχρι τον κόμβο του Αβγού) δεν έχει μεγάλη κυκλοφορία. Θεωρώ ότι η κυκλοφορία στον δρόμο αυτόν είναι μέγιστη και πολύ επικίνδυνη» είπε ο περιφερειάρχης κ. Καχριμάνης, δικαιολογώντας την ανάγκη για μέτρηση των κυκλοφοριακών φόρτων (και για κατασκευή κόμβων).

Σαφώς, οι κυκλοφοριακοί φόρτοι πρέπει να μετρηθούν. Ωστόσο, αυτοί θα έπρεπε να μετρηθούν εδώ και πολύ καιρό. Πριν δοθούν εκατομμύρια σε κόμβους επί της εθνικής οδού. Μια ολοκληρωμένη μελέτη, και όχι μόνο κυκλοφοριακή, επί του τμήματος της εθνικής οδού, απαιτούνταν εξαρχής. Ο κ. Καχριμάνης έρχεται εκ των υστέρων, ως συνήθως, να κάνει έστω μια κυκλοφοριακή μελέτη.

Η εισήγηση και ο τίτλος της μελέτης μπορεί να αναφέρεται στο τμήμα Επισκοπικό-Μπιζάνι, αλλά ο κ. Καχριμάνης είπε ότι «θέλουμε να μελετήσουμε τον δρόμο μέχρι τη διακλάδωση Σερβιανών. Είμαι υποχρεωμένος να κάνω καινούρια μέτρηση για να δω τι περνάει από εκεί» (σ.σ. υπάρχει μια παλιά μέτρηση κυκλοφοριακών φόρτων επί κρατικής Περιφέρειας Ηπείρου, το 2009, πριν γίνει η Ιόνια οδός). Και έκλεισε την παρέμβασή του λέγοντας ότι «ενδέχεται να χρειαστούμε πάρα πολλούς κόμβους, και σε άλλες διακλαδώσεις».

 


ΣΧΟΛΙΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
dodoni back