ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

H «Black Friday» πέρασε. Ζήτω η Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου

Εικόνα του άρθρου H «Black Friday» πέρασε. Ζήτω η Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου
ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ: Κύριος Τύπος
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 28/11/2016, 16:05
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Κάτι λιγότερο από μία εβδομάδα μετά από την Black Friday, την Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου, θα ξεκινήσει η Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου η οποία διοργανώνεται από τον Ελληνικό Σύνδεσμο Ηλεκτρονικού Εμπορίου GR.EC.A.. 

Πρόκειται για την τέταρτη χρονιά που στην Ελλάδα πραγματοποιείται η δράση αυτή η οποία είναι εμπνευσμένη από το αμερικανικό Cyber Monday που επίσης ακολούθησαν και οι περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες.

Την προηγούμενη χρονιά στην Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου καταγράφηκε συγκριτική αύξηση του τζίρου κατά 49,7% την συγκεκριμένη εβδομάδα σε σχέση με την αντίστοιχη του προηγούμενου έτους, καθώς και αύξηση κατά 34% σε σύγκριση με την προηγούμενη ημερολογιακά εβδομάδα (24 – 30 Νοεμβρίου). Φέτος καθώς ο Έλληνας έχει εξοικειωθεί περισσότερο με την χρήση του πλαστικού χρήματος και των online συναλλαγών αναμένεται περαιτέρω βελτίωση των μεγεθών.

Η Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου πραγματοποιείται στα πρότυπα του Αμερικανικού Cyber Monday, ενώ πολλές ακόμα χώρες όπως η Αγγλία, η Γερμανία, η Αυστραλία κ.α. οργανώνουν αντίστοιχες ημέρες. 

Ο θεσμός -πλέον- της Εβδομάδας Ηλεκτρονικού Εμπορίου διοργανώθηκε για πρώτη φορά το 2013 και μέχρι σήμερα, σύμφωνα με τον Ελληνικό Σύνδεσμο Ηλεκτρονικού Εμπορίου αξιολογείται ως ιδιαίτερα πετυχημένος. Στόχος της συγκεκριμένης δράσης είναι αφενός η προτροπή του καταναλωτικού κοινού να ψωνίσει διαδικτυακά και αφετέρου η εκπαίδευση και ενημέρωσή του στη διαδικασία της online αγοράς και των πλεονεκτημάτων που αυτή έχει. 

Για τη διευκόλυνση των καταναλωτών, ο GR.EC.A. θα δώσει στη δημοσιότητα επίσημη λίστα με τα ηλεκτρονικά καταστήματα που θα ενημερώσουν για τη συμμετοχή τους στην Εβδομάδα με αξιόλογες προσφορές, οι οποίες έφτασαν έως και το 70% το 2015. 


ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ

«Η πρώτη απόπειρα της Black Friday πέτυχε», δήλωσε ο πρόεδρος της ΕΣΕΕ, Βασίλης Κορκίδης, συνοψίζοντας συμπεράσματα μίνι έρευνας της Συνομοσπονδίας. 

Μάλιστα, με δεδομένο ότι τονώθηκε η εμπορική κίνηση γνωστοποίησε την πρόθεση της ΕΣΕΕ να οργανώσει του χρόνου τον ξενόφερτο αυτόν θεσμό, σε συνεργασία με τους εμπορικούς συλλόγους, έγκαιρα και πανελλαδικά, στη βάση «από όλους για όλους». 

Ο κ. Κορκίδης είπε ότι η Black Friday τελικά υιοθετήθηκε από την ίδια την αγορά, αφού οι καταναλωτές έδωσαν την απάντηση με τη συμμετοχή τους. Ακόμα, παρατήρησε ότι οι καταναλωτές ήταν πιο ενημερωμένοι και προετοιμασμένοι από πολλούς καταστηματάρχες. 

Σύμφωνα με τον πρόεδρο της ΕΣΕΕ, η προσπάθεια προσέλκυσης των καταναλωτών είτε για να δουν, είτε για να αγοράσουν είχε εντυπωσιακά αποτελέσματα για τα εμπορικά καταστήματα που συμμετείχαν στην πρωτοβουλία της Black Friday, είτε με διαφήμιση προσφορών στα ΜΜΕ, είτε με έκπτωση επί του ταμείου.

ΣΧΟΛΙΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Μαννι πισω dodoni back