Η πορεία προς τη διαδικτυακή παρουσίαση «Lancia Design Day» (28η Νοεμβρίου) συνεχίζεται με τρεις θρύλους του παρελθόντος, τις Aurelia, Flaminia και Fulvia, οι οποίες ενέπνευσαν τη σχεδίαση των μελλοντικών μοντέλων της μάρκας.
Ο θρύλος της Aurelia ξεκινά το 1951 με την Β10, ένα πολυτελές σεντάν με καινοτόμα σχεδίαση, όπου οι εμπρός και πίσω πόρτες του ανοίγουν σε αντίθετη φορά, ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό της Lancia που είχε ήδη κάνει την εμφάνισή του σε μοντέλα όπως οι Augusta και Aprilia.
Αυτό το εντυπωσιακό αυτοκίνητο οδήγησε στη δημιουργία της Aurelia Coupe B20 Granturismo του 1951, η οποία αποτέλεσε προπομπός των Ιταλικών σπορ κουπέ της δεκαετίας του 1950.
Flaminia
Από την άλλη η Flaminia παρουσιάστηκε το 1957 στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης και κατασκευάστηκε σε τρεις σειρές από το 1957 έως το 1970 σε εκδόσεις σεντάν και coupé. Με τη Flaminia παρουσιάστηκε το ανασχεδιασμένο λογότυπο της Lancia, το οποίο χαρακτηριζόταν από τις απλούστερες γραμμές και τα μόλις δύο βασικά χρώματα, μπλε και ασημί.
Σχεδιασμένη από τον Pininfarina, ο οποίος είχε δώσει το στίγμα του μοντέλου στην περιορισμένης παραγωγής Lancia Florida, η Flaminia βασιζόταν στην Aurelia και αποτελούσε ένα κομψό και πολυτελές σεντάν με καινοτόμες για την εποχή γραμμές. Ένα από τα πλέον ξεχωριστά της στοιχεία ήταν η μεγάλη εισαγωγή αέρα στο καπό και οι κομψές γραμμές από χρώμιο.
Fulvia
Τέλος, το 1965 η Lancia δημιούργησε τη Fulvia Coupé, την σπορ εκδοχή του σεντάν μοντέλου που είχε παρουσιαστεί δύο χρόνια νωρίτερα, το 1963. Η διάταξη 2+2 των καθισμάτων, η φωτεινή καμπίνα, τα μεγάλα παράθυρα και τα χαρακτηριστικής σχεδίασης εμπρός και πίσω παρμπρίζ εντυπωσίαζαν με την πρώτη ματιά.
Σχεδιασμένη από τον Piero Castagnero, ο οποίος ήταν επικεφαλής του Centro Stile Lancia, η Fulvia Coupé αντλούσε έμπνευση από τα σκάφη αναψυχής της Riva και έφερε για πρώτη φορά στο προσκήνιο την καμπίνα “turret” χάρη στην εξαιρετική ορατότητα που εξασφάλιζαν οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες και την ίδια στιγμή οι εξαιρετικά λεπτές κολόνες.