Η Hyundai γιορτάζει την παγκόσμια πρεμιέρα του ολοκαίνουριου Kona Electric, της νέας γενιάς Hyundai Santa Fe και του concept car «Le Fil Rouge» στο 88ο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης.
Το ευρωπαϊκό ντεμπούτο του ολοκαίνουριου Hyundai NEXO, του πρώτου SUV που βασίζεται στο υδρογόνο, αποτελεί ένα ακόμα σημείο αναφοράς της παρουσίας της Hyundai. Η τεχνολογία των connected cars σε συνδυασμό με την εντυπωσιακή σχεδιαστική κατεύθυνση του concept car «Le Fil Rouge» τοποθετεί το περίπτερο της Hyundai στο επίκεντρο για τους λάτρεις του αυτοκινήτου και της σχεδίασης.
Επιπλέον, θα παρουσιαστεί το Intelligent Personal Cockpit, το οποίο παρουσιάζει τη σύνδεση μεταξύ της Τεχνητής Νοημοσύνης (AI), του Διαδικτύου (IoT) και της ανίχνευσης του άγχους του οδηγού.
Το ολοκαίνουργιο NEXO είναι το πρώτο SUV που κινείται αποκλειστικά με υδρογόνο και αντιπροσωπεύει το φιλόδοξο και καινοτόμο πνεύμα της Hyundai στον τομέα των εναλλακτικών κινητήρων.
Με το ολοκαίνουργιο Kona Electric, η Hyundai παρουσιάζει το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό μικρό SUV σε παγκόσμιο επίπεδο. Προσφέρει την πρακτικότητα που χρειάζονται οι πελάτες στην καθημερινότητα, καθιστώντας το κατάλληλο για το πρώτο αυτοκίνητο του νοικοκυριού. Με 204 PS, εμβέλεια έως και 482 χλμ. (*) αλλά και τη γενναιόδωρη χωρητικότητα ενός SUV οχήματος, το Kona Electric εκφράζει τον τρόπο ζωής των σύγχρονων πελατών στα αστικά κέντρα.
Το Hyundai Santa Fe χαρακτηρίζεται από την ισχυρή του εμφάνιση και τις σπορ επιμήκεις γραμμές. Προσφέροντας το σύστημα Hyundai SmartSense με τις πιο εξελιγμένες λειτουργίες ασφάλειας και ολίσθησης, το Hyundai Santa Fe 4ης γενιάς καθιστά την προηγμένη τεχνολογία προσιτή σε όλους. Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης το 2018, η Hyundai Motor ανακοίνωσε το πλάνο της να λανσάρει το Santa Fe Νέας Γενιάς σε υβριδική και plug-in υβριδική έκδοση.
Το πρωτότυπο αυτοκίνητο «Le Fil Rouge» αντιπροσωπεύει τη νέα σχεδιαστική κατεύθυνση της εταιρείας με κυρίως θέμα «Sensuous Sportiness». Με την πρεμιέρα του στη Γενεύη, η Hyundai θέτει τα θεμέλια που θα επηρεάσουν όλες τις μελλοντικές σχεδιαστικές μελέτες. Η αποστολή της σχεδιαστικής κατεύθυνσης επιτυγχάνεται με την εναρμόνιση τεσσάρων στοιχείων: αναλογίες, αρχιτεκτονική, στιλ και τεχνολογία. Με βάση αυτή την ιδέα, η Hyundai θα μειώσει τα σχεδιαστικά όρια μεταξύ σχήματος και λειτουργίας με στόχο να δημιουργηθεί μία ενιαία αισθητική σύνδεση σε όλη τη μελλοντική γκάμα.