ΓΙΑΝΝΕΝΑ

Ένας τουριστικός απολογισμός έργου και κάποιων υπερβολών

Εικόνα του άρθρου Ένας τουριστικός απολογισμός έργου και κάποιων υπερβολών
ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ: Γιώργος Τσαντίκος
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 28/09/2023, 02:00
ΓΙΑΝΝΕΝΑ

Έναν απολογισμό του έργου της στον τομέα του τουρισμού, παρουσίασε η δημοτική αρχή, δια της υποψήφιας στο τοπικό συμβούλιο Κοινότητας Ιωαννίνων Σπυριδούλας Τσέλιου.

Παρόντες ήταν και ο δήμαρχος Δημήτρης Παπαγεωργίου και ο αντιδήμαρχος Γιώργος Λώλης.

Η δημοτική αρχή θεωρεί «ικανοποιητικά» τα αποτελέσματα των ενεργειών και των πρωτοβουλιών της, στον τομέα.

Η κα Τσέλιου είπε μεταξύ άλλων ότι τα αποτελέσματα φαίνεται στην «εικόνα της αυξημένης επισκεψιμότητας και στους αριθμούς».

Είπε επίσης ότι «η πόλη μας έχει κατακτήσει σημαντικό έδαφος στο εξόχως ανταγωνιστικό πεδίο της ανάδειξής της ως ιδανικού τουριστικού προορισμού 365 ημερών και, καθημερινά, ενισχύει τη θέση της όλο και περισσότερο. Λογίζεται πλέον ως τόπος αναψυχής και διασκέδασης τεσσάρων εποχών».

Αυτό ωστόσο, δεν ισχύει ακριβώς έτσι, στην ολότητά του: Ο νομός Ιωαννίνων παρουσιάζει όντως μεγαλύτερη τουριστική κίνηση από παλιότερα, και κάποιους καλοκαιρινούς μήνες, όμως υπολείπεται… μίλια ολόκληρα από το να χαρακτηριστεί «προορισμός 365 ημερών». Την πρωτοκαθεδρία σε κύκλο εργασιών, αγορά εργασίας και επισκεψιμότητα, συνεχίζουν να τη διατηρούν οι «καλοκαιρινοί» νομοί της Ηπείρου, Θεσπρωτία και Πρέβεζα. Το βασικό ζήτημα είναι οι πεπερασμένες υποδομές του και η «φέρουσα δυνατότητα».

 Δείτε την αγορά εργασίας και τα έσοδα από τα στοιχεία στου συστήματος ΕΡΓΑΝΗ και της ΕΛΣΤΑΤ

Φυσικά, έχουν γίνει πράγματα: ο Δήμος για πρώτη φορά έκανε μια οργανωμένη καμπάνια προώθησης στα social media και μάλιστα, παρουσίασε και τα αποτελέσματά της, δίνοντας ένα μετρήσιμο μέγεθος: Πληρώσαμε τόσα, κερδίσαμε τόσα.

Η δημοτική αρχή ωστόσο υπερθεμάτισε, εκτιμώντας ότι «ο Δήμος Ιωαννιτών, πρέπει να είναι ο μοναδικός Οργανισμός Τοπικής Αυτοδιοίκησης στη χώρα μας που επένδυσε και συνεχίζει να επενδύει στην ψηφιακή τουριστική προβολή της πόλης, τόσο στο εσωτερικό, όσο και σε επιλεγμένες πόλεις του Ισραήλ, με συνεχόμενες διαφημιστικές καμπάνιες, μέσω του δικτύου αναζήτησης της Google (search ads κ.α.), καθώς και δημοφιλών ιστοσελίδων πληροφόρησης και μέσων κοινωνικής δικτύωσης (facebook, Instagram)».

Δεν είναι ο μόνος. Η Περιφέρεια Ηπείρου έχει «κατοχυρώσει» ολόκληρο θεματικό microsite στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων και άλλοι Δήμοι, τρέχουν κατά καιρούς ψηφιακές καμπάνιες.

Ακόμα, υπάρχει η αεροπορική σύνδεση με το Τελ Αβίβ, η οποία είναι κανονικό δρομολόγιο και όχι εποχιακό τσάρτερ, όπως άλλες πτήσεις του καλοκαιριού.

Όσο για το «1ο βραβείο Τοπικής Αυτοδιοίκησης ΟΤΑ Awards 2019-2023 για την τουριστική προβολή των Ιωαννίνων στο Ισραήλ», πρόκειται για τη vanity διοργάνωση μιας διαφημιστικής εταιρίας στην Αθήνα. Πέραν της σοβαρής προσπάθειας που κάνει ο Δήμος, το συγκεκριμένο βραβείο (με κόστος εισόδου στη διαδικασία 250 ευρώ) δεν αντικατοπτρίζει κάποια ιδιαίτερη κριτική διαδικασία…

Η ανακοίνωση της δημοτικής αρχής μνημονεύει και τον Μωυσή Ελισάφ λέγοντας ότι «αξιοποίησε στο έπακρο  το χαρακτηριστικό ότι ήταν ο πρώτος εκλεγμένος Εβραίος δήμαρχος στην Ευρώπη και όλες τις προσωπικές του γνωριμίες» στο πεδίο του τουρισμού.

Αναφορά έγινε επίσης στη «Διπλωματίας πόλεων» και τις επαφές με διάφορες πόλεις της Ευρώπης, τις διεθνείς εκθέσεις, τα media trips που διοργανώνει κ,α,

Η κα Τσέλιου είπε επίσης ότι ο Δήμος «σχεδίασε και χρησιμοποίησε κατάλληλα, σύγχρονα ‘εργαλεία’, για να αναδειχτούν με καλύτερους όρους τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του προορισμού μας, αλλά και για να βελτιωθούν οι υπηρεσίες πληροφόρησης που παρέχει ο δήμος στους επισκέπτες-τουρίστες». Αναφέρθηκε επίσης στην πολύ καλή πρωτοβουλία των θεματικών περιπάτων-ξεναγήσεων και κατέληξε ότι «δεν μας έφθασε ο χρόνος για να κάνουμε περισσότερα», ζητώντας την ανανέωση της θητείας στη δημοτική αρχή.

 

ΣΧΟΛΙΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
dodoni back Ντοτη3