Οι πωλήσεις νέων αυτοκινήτων στην Ευρωπαϊκή Ένωση αυξήθηκαν κατά 0,2% τον Ιούλιο, επιβραδυνόμενες από τις μειώσεις στη Γαλλία και τη Γερμανία, ενώ τα ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρίες συνέχισαν να χάνουν μερίδιο αγοράς, σύμφωνα με τα στοιχεία του ευρωπαϊκού οργανισμού αυτοκινητοβιομηχανίας που δόθηκαν την Πέμπτη.
Οι βελτιώσεις στις αγορές ηλεκτρικών οχημάτων (EV) του Βελγίου, της Ολλανδίας και της Γαλλίας δεν κατάφεραν να αντισταθμίσουν την πτώση σχεδόν 37% στις πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία στη Γερμανία, ανέφερε η Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA).
Οι πωλήσεις αυτοκινήτων έχουν παρουσιάσει μικτές τάσεις σε όλο το μπλοκ, εν μέρει λόγω των διαφορετικών πολιτικών για τα πράσινα κίνητρα, ενώ οι ρυθμιστικές αρχές έχουν επιβάλει υψηλούς δασμούς για να προσπαθήσουν να κρατήσουν μακριά τα φθηνά κινεζικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Τα ηλεκτροκίνητα οχήματα - είτε πρόκειται για πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα, είτε για plug-in υβριδικά ή πλήρως υβριδικά - που πωλήθηκαν στην ΕΕ αντιπροσώπευαν το 50,9% του συνόλου των ταξινομήσεων νέων επιβατικών αυτοκινήτων τον Ιούλιο, από 47% ένα χρόνο νωρίτερα.
Ωστόσο, οι πωλήσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων με μπαταρία και των plug-in αυτοκινήτων μειώθηκαν κατά 10,8% και 14,1% αντίστοιχα, ενώ εκείνες των υβριδικών-ηλεκτρικών αυτοκινήτων σημείωσαν άλμα 25,7%.
Οι ταξινομήσεις αυτοκινήτων στις τρεις μεγαλύτερες ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες Volkswagen, Stellantis και Renault μειώθηκαν τον Ιούλιο σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα κατά 2,2%, 5,2% και 1,7% αντίστοιχα, εν μέσω του αυξανόμενου ανταγωνισμού από την Κίνα.
Οι πωλήσεις της κατασκευάστριας εταιρείας EV Tesla μειώθηκαν κατά 14,7%, ενώ εκείνες της κινεζικής SAIC Motor αυξήθηκαν κατά 24,2%.