ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΔΕΗ: Ρύθμιση οφειλών έως την Παρασκευή

Εικόνα του άρθρου ΔΕΗ: Ρύθμιση οφειλών έως την Παρασκευή
ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ: Κύριος Τύπος
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 26/09/2016, 12:25
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Περιθώριο έως την Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου, έχουν οι καταναλωτές, για να ρυθμίσουν τις ληξιπρόθεσμες οφειλές τους στη ΔΕΗ με ευνοϊκούς όρους.

Συγκεκριμένα, στη ΔΕΗ οι οφειλέτες μπορούν να προβούν στη ρύθμιση των οφειλών τους απευθυνόμενοι, στα κατά τόπους Καταστήματα, και το Τμήμα Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών, 11770 (Δευτέρα έως Παρασκευή και ώρες 08:00 – 16:00).

Ο διακανονισμός γίνεται σε 36 μηνιαίες δόσεις και χωρίς προκαταβολή, ενώ δυνατότητα να προσχωρήσουν έχουν και οι πελάτες που έχουν ήδη διακανονίσει τις οφειλές τους πριν την 01.04.2016. Διευκρινίζεται πως από το πρόγραμμα ρυθμίσεων εξαιρούνται περιπτώσεις πελατών με ρευματοκλοπή.

Διευκρινίζεται, ότι στις περιπτώσεις που κάποιοι πελάτες δεν προσέρχονται αυτοβούλως αλλά αφού η Επιχείρηση αναγκάζεται λόγω της παρατεταμένης ασυνέπειας και αδιαφορίας τους να διακόψει την ηλεκτροδότηση τους, προκειμένου να γίνει επανασύνδεση θα καταβάλλεται το 30% της οφειλής και το υπόλοιπο θα εξοφλείται σε 8 δόσεις κατ’ ανώτατο.

Από την 1η Οκτωβρίου οι πελάτες της ΔΕΗ θα μπορούν να ρυθμίσουν τις οφειλές τους ως εξής:

  • προκαταβολή 5% της συνολικής οφειλής
  • ποσό δόσης κατ’ ελάχιστο το 30% του μέσου μηνιαίου λογαριασμού τους σε ετήσια βάση και ελάχιστο αριθμό μηνιαίων δόσεων τις 18 και μέγιστο τις 36 δόσεις

Για περιπτώσεις πελατών με αντισυμβατική συμπεριφορά (π.χ. παραβίαση μετρητή) ισχύουν τα παρακάτω :

  • προκαταβολή 15% της συνολικής οφειλής
  • 18 μηνιαίες δόσεις

Εξαιρούνται των παραπάνω ρυθμίσεων:

  • οι εποχικοί πελάτες, για τους οποίους προβλέπονται ειδικές ρυθμίσεις
  • οι αγρότες, οι Δημοτικές Επιχειρήσεις Ύδρευσης- Αποχέτευσης (ΔΕΥΑ) και οι Οργανισμοί Εγγείων Βελτιώσεων (ΤΟΕΒ/ΓΟΕΒ), οι οποίοι ήδη απολαμβάνουν ευνοϊκών ρυθμίσεων
  • οι ενταγμένοι στο Μητρώο των Ευάλωτων πελατών, για τους οποίους ακολουθούνται τα προβλεπόμενα στον Κώδικα Προμήθειας. Ειδικότερα για τους Ευάλωτους πελάτες με βαθμό συνέπειας «1” έως και “5” η κάθε δόση δεν ξεπερνά το 25% του συνόλου ενός διμηνιαίου λογαριασμού. Έτσι για παράδειγμα, ένας ευάλωτος πελάτης με συνολική οφειλή Ђ2.000 και μέσο διμηνιαίο λογαριασμό Ђ200 θα μπορεί να το αποπληρώσει την οφειλή του σε 40 μηνιαίες άτοκες δόσεις των Ђ50.

Επιπλέον, στους Ευάλωτους Πελάτες παρέχονται ειδικά μέτρα προστασίας, μεταξύ των οποίων η μη έκδοση εντολής απενεργοποίησης μετρητή (διακοπής ρεύματος) λόγω ληξιπρόθεσμων οφειλών καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους (εξαιρούνται περιπτώσεις παραβατικών συμπεριφορών, όπως ρευματοκλοπές) .

ΕΤΙΚΕΤΕΣ
ΣΧΟΛΙΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Μαννι πισω dodoni back