Oikonomou pisoi Solarhub πίσω
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Το θρυλικό Οpel Manta μπαίνει στην πρίζα

Εικόνα του άρθρου Το θρυλικό Οpel Manta μπαίνει στην πρίζα
ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ: Κύριος Τύπος
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 19/05/2021, 22:06
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Τo Οpel Manta αποτελεί ένα διαχρονικό αυτοκίνητο. Έχοντας λανσαριστεί πριν από 50 και πλέον χρόνια με ένα τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα, έρχεται και πάλι στο προσκήνιο. Αυτή την φορά με μια ηλεκτρική έκδοση.

Το νέο Opel Manta GSe Elektro MOD συνδυάζει με τον καλύτερο τρόπο δύο κόσμους. Την κλασική εμφάνιση ενός style icon και την προηγμένη τεχνολογία για βιώσιμη μετακίνηση.

Ο κινητήρας κάτω από το εμβληματικό μαύρο καπό της Opel παραχωρεί τη θέση του σε έναν ηλεκτροκινητήρα με 108 kW/147 ίππων. Το «e» στο GSe συμβολίζει τώρα τον εξηλεκτρισμό και το νέο GSe ενσαρκώνει το πιο δυνατό, εργοστασιακό Manta A που έχει κατασκευάσει ποτέ η Opel. 

Το 1974 και το 1975, το Manta GT/E ήταν το ισχυρότερο μοντέλο της πρώτης γενιάς με 77 kW/105 ίππους. Το ηλεκτρικό Manta του 2021 αποδίδει μέγιστη ροπή 255 Nm, ενώ ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να αλλάζει μηχανικά σχέσεις στο αρχικό τετρατάχυτο κιβώτιο ή απλά να επιλέγει 4η και μετά να οδηγεί «αυτόματα». Η ισχύς μεταφέρεται πάντα στους πίσω τροχούς. 

Η μπαταρία ιόντων λιθίου έχει χωρητικότητα 31 kWh, παρέχοντας μέση αυτονομία περίπου 200 χιλιομέτρων. Η συνήθης φόρτιση γίνεται μέσω ενός ενσωματωμένου φορτιστή 9 kW για μονοφασική και τριφασική φόρτιση AC. Αυτό σημαίνει ότι απαιτούνται κάτω από τέσσερις ώρες για μία πλήρη φόρτιση της μπαταρίας του Manta.



Τα σπορ καθίσματα με την κεντρική κίτρινη διακοσμητική γραμμή δημιουργήθηκαν κάποτε για το Opel ADAM S. Τώρα προσφέρουν ένα επίπεδο άνεσης και πλευρικής στήριξης πολύ ανώτερο από αυτό του αρχικού Manta. 

Ο οδηγός κάθεται πίσω από ένα τιμόνι Petri τριών ακτίνων που έχει επανασχεδιαστεί από την Opel, ενώ η οροφή του χώρου επιβατών φέρει επένδυση από Alcantara και ολοκληρώνει το κομψό περιβάλλον του νέου Opel Manta GSe Elektro MOD.

ΣΧΟΛΙΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Ντοτη3 dodoni back