ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Skoda Superb Combi 2.0 TDI

Εικόνα του άρθρου Skoda Superb Combi 2.0 TDI
ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ: Κύριος Τύπος
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 07/01/2019, 18:27
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Η δοκιμή μεγάλης διάρκειας έγινε με ένα από τα μεγαλύτερα σε μήκος στέσιον βάγκον της ελληνικής αγοράς, το Skoda Superb Combi. Η μάρκα που ανήκει στο γκρουπ VW, έχει καθιερώσει την ονομασία Combi για τα αυτοκίνητα στέσιον βάγκον που κατασκευάζει. Το Skoda Superb Combi, έχει μήκος 4,85 μ. Το πλάτος φθάνει τα 1,86 μ. και το ύψος είναι 1,47 μ. H σχεδίαση του αμαξώματος ακολουθεί την σχεδιαστική φιλοσοφία που χαρακτηρίζει την έκδοση σεντάν του Skoda Superb.

Το πρώτο στοιχείο που προκαλεί εντύπωση μόλις ανοίξεις την πόρτα του οδηγού είναι οι μεγάλοι και ενιαίοι χώροι. Η εσωτερική διαρρύθμιση καθορίζει δυο τμήματα, το μπροστινό τμήμα που περιλαμβάνει τα ευμεγέθη καθίσματα και το πίσω μέρος για τις αποσκευές. Ο διαχωρισμός των δυο τμημάτων γίνεται με την πλάτη της δεύτερης σειράς καθισμάτων που έχει την δυνατότητα να ανακλίνεται.

Όπως διαπιστώθηκε, το μεγάλο αυτοκίνητο φιλοξενεί έως και πέντε επιβάτες με πρωτόγνωρη άνεση. Οι μπροστινοί επιβάτες έχουν στη διάθεση τους πολύ χώρο και κάθονται άνετα ακόμη και αν το ύψος τους είναι άνω των 1,8μ. Αξίζει να τονισθεί, η προσπάθεια που έκαναν οι σχεδιαστές τους εσωτερικού χώρου για να εξασφαλίσουν μεγάλους χώρους και για τους πίσω επιβάτες. Οι πίσω επιβάτες κάθονται σταυροπόδι και έχουν μεγάλο χώρο τόσο στο πλάτος όσο και στο ύψος. Ταξιδεύουν άνετα, χωρίς να κάνουν υποχωρήσεις ακόμη και αν είναι ψηλόσωμοι.

Ένα ακόμη πλεονέκτημα του αυτοκινήτου είναι η παροχή μεγάλου χώρου για τις αποσκευές. Διαθέτει 660 λίτρα, αποθηκευτικό χώρο, ενώ όταν αναδιπλωθούν τα πίσω καθίσματα τότε αυξάνεται στα 1.950 λίτρα, μια από τις καλύτερες επιδόσεις στη κατηγορία των στέσιον βάγκον. Η ποιότητα κατασκευής και το φινίρισμα βρίσκονται στο ανώτερο επίπεδο της κατηγορίας. Όλη η κατασκευή του αυτοκινήτου γίνεται σύμφωνα με τις προδιάγραφες του γκρουπ VW. Ο κινητήρας στο αυτοκίνητο της δοκιμής ανταποκρίνεται στις ανάγκες των οδηγών που κάνουν συχνά ταξίδια και μεταφέρουν πολλές αποσκευές καθώς και εξοπλισμό για σπορ.

Είναι ο πετρελαιοκινητήρας 2.000 κ.εκ. TDI απόδοσης 150 ίππων. Ο υπερτροφοδοτούμενος πετρελαιοκινητήρας, με σύστημα άμεσου ψεκασμού υψηλής πίεσης, προσφέρει και υψηλή ποσότητα ροπής. Η μέγιστη ροπή αγγίζει τα 34,6 χλγμ. Εμφανίζεται από τις 1.750 σ.α.λ. έως τις 3.000 σ.α.λ. Η μέγιστη ισχύς των 150 ίππων παρέχεται από τις 3.500 σ.α.λ.- 4.000 σ.α.λ.

Το μοτέρ που καταναλώνει ντίζελ συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο DSG επτά σχέσεων. Όπως διαπιστώθηκε στη δοκιμή η απόδοση του κινητήρα καλύπτει τις καθημερινές ανάγκες κίνησης καθώς και τις απαιτήσεις στο ταξίδι. Στο αστικό περιβάλλον το αυτόματο κιβώτιο μειώνει την κόπωση από την οδήγηση και εξασφαλίζει καλές επιδόσεις. 

Η σημαντικότερη παρατήρηση όταν το αυτοκίνητο κινείται στη πόλη είναι η δυσκολία στη στάθμευση, λόγω του μεγάλου μήκους. Στον αυτοκινητόδρομο, ο κινητήρας παρέχει υψηλή ποσότητα ενέργειας ενώ είναι καθοριστική η συμβολή της μεγάλης ροπής. Ο ντιζελοκινητήρας αποδίδει από χαμηλά και εξασφαλίζει υψηλές ταχύτητες ακόμη και όταν το αυτοκίνητο είναι φορτωμένο με τέσσερις επιβάτες, αποσκευές και εξοπλισμό για σκι. 

Η εταιρία ανακοίνωσε το τυπικό τεστ 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 8,9΄΄ και η τελική ταχύτητα φθάνει τα 218 χλμ./ώρα. Ο θόρυβος από την λειτουργία του κινητήρα παραμένει σε χαμηλά επίπεδα. Όπως συμβαίνει σε όλους τους κινητήρες ντίζελ, ο θόρυβος είναι αισθητός κυρίως στο ρελαντί.

Η μέση κατανάλωση καυσίμου στη δοκιμή ήταν 6,7 λίτρα/100χλμ. Εργοστασιακή μέση κατανάλωση 4,7 λίτρα/100χλμ. Εκπομπές CO2 118 γραμ./χλμ. Η τιμή του Skoda Superb Combi 2.0 TDI 150 ίππων DSG με επίπεδο εξοπλισμού Ambition καθορίστηκε στα 34.480 ευρώ. Οι σημαντικότερες παρατηρήσεις εστιάζονται στη υψηλή φορολογία λόγω των 2.000 κ.εκ. και στην εξειδικευμένη χρήση του αυτοκινήτου λόγω των διαστάσεων του.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ


ΣΧΟΛΙΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Ντοτη3 dodoni back