Mια σειρά παραστάσεων και δράσεων από τις ομάδες των μαθητών του εργαστηρίου διοργανώνει η «Θεατρική Συμπαιγνία» στη «Σκηνή 125» (εντός του ΚΕΠΑΒΙ)
Το (υπόλοιπο) πρόγραμμα των παραστάσεων, οι οποίες ξεκίνησαν από σήμερα, έχει ως εξής:
Παρασκευή 24 Ιουνίου, 19:30
Ομάδα Ενηλίκων 2, Ένας αυτοσχεδιασμός με τη μέθοδο των Viewpoints με αφορμή την Τριλογία του Λινέιν του Μάρτιν ΜακΝτόνα: «Μοναξιά στην άγρα δύση», «H Bασίλισσα της Ομορφιάς» και «Το Ιρλανδέζικο Κρανίο».
Διδασκαλία: Γιάννης Κοντός, Κίκα Ζαχαριάδου
Εφηβικές ομάδες 3 & 4, «Where the wild roses grow»
Κείμενα των Ντάριο Φο & Φράνκα Ράμε, Ανούιγ, Σοφοκλή, Ευριπίδη, Μαρία Λούκα
Δραματουργία: Κωνσταντίνα Μούρτου, Γιολάντα Καπέρδα
Σκηνοθετική επιμέλεια: Γιολάντα Καπέρδα, Γιάννης Κοντός
Διδασκαλία: Γιάννης Κοντός, Γιολάντα Καπέρδα
Ομάδα Φωνητικής & Θεατρικού Τραγουδιού
Διδασκαλία: Κατερίνα Βασιλείου
Κυριακή 26 Ιουνίου, 21:00
Ομάδα Ενηλίκων 3, «Ποιος ανακάλυψε την Αμερική» της Χρύσας Σπηλιώτη (αποσπάσματα)
Σκηνοθετική επιμέλεια: Γιάννης Κοντός, Γιολάντα Καπέρδα
Διδασκαλία: Γιάννης Κοντός, Γιολάντα Καπέρδα
Ομάδα Φωνητικής & Θεατρικού Τραγουδιού
Διδασκαλία: Κατερίνα Βασιλείου
Τετάρτη 29 Ιουνίου, 20:30
Εφηβική ομάδα 1, «Γάζα: Θέλω μια χώρα» βασισμένο στα «Μονόλογοι απ' τη Γάζα» και «Θέλω μια χώρα» του Αντρέα Φλουράκη
Δραματουργία: Κωνσταντίνα Μούρτου
Σκηνοθετική επιμέλεια: Κίκα Ζαχαριάδου, Γιολάντα Καπέρδα
Διδασκαλία: Κίκα Ζαχαριάδου
Εφηβική ομάδα 2, «Ντοκιμαντέρ: Το ταξίδι μέσα από τα μάτια τους» βασισμένο στα «Μονόλογοι από το Αιγαίο» και «Μέσα από τα μάτια τους» της Φωτεινής Κωνσταντοπούλου
Δραματουργία: Κωνσταντίνα Μούρτου
Σκηνοθετική επιμέλεια: Κίκα Ζαχαριάδου
Διδασκαλία: Κίκα Ζαχαριάδου
Ομάδα Παιδικής & Εφηβικής Χορωδίας
Διδασκαλία: Ειρήνη Ντούση
Πέμπτη 30 Ιουνίου, 21:00
Ομάδα Ενηλίκων 1, «Ο άνθρωπος μέσα στον κύκλο»
Κείμενα των Ματέι Βίσνιεκ, Λουίτζι Πιραντέλλο, Χάρολντ Πίντερ και Τενεσί Ουίλιαμς
Δραματουργία: Γιολάντα Καπέρδα, Κωνσταντίνα Μούρτου
Σκηνοθετική επιμέλεια: Γιολάντα Καπέρδα, Κίκα Ζαχαριάδου
Διδασκαλία: Γιολάντα Καπέρδα, Κίκα Ζαχαριάδου
* Αποσπάσματα των κειμένων στις εφηβικές και παιδικές ομάδες γράφτηκαν από τα ίδια τα παιδιά και προέκυψαν από αυτοσχεδιασμούς μέσα από τη διαδικασία του μαθήματος.