ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Ντεμπούτο για το Nissan GT-R Track Edition

Εικόνα του άρθρου Ντεμπούτο για το Nissan GT-R Track Edition
ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ: Κύριος Τύπος
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 30/03/2017, 22:40
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ


Μετά την πρόσφατη ανανέωση του θρυλικού μοντέλου της Nissan για τις εκδόσεις Premium και NISMO, ήρθε η στιγμή και για την έκδοση Track, που θα πραγματοποιήσει το ντεμπούτο της στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης, από τις 14 έως τις 23 Απριλίου. 

Ούσα η τρίτη έκδοση στην γκάμα του μοντέλου, η Track Edition καταλαμβάνει μια μοναδική θέση μεταξύ των «Τ» (Touring) και «R» (Racing) πλευρών της «εξίσωσης» του GT-R. Σχεδιασμένο για να προσφέρει ένα υψηλότερο επίπεδο απόδοσης από το GT-R Premium, το GT-R Track Edition διαθέτει στοιχεία από το εμβληματικό GT-R NISMO, αν και διατηρεί την ιπποδύναμη των 570PS (σε σχέση με τους 600 αντίστοιχους του GT-R NISMO).

Με έμφαση στις επιδόσεις, το νέο GT-R Track Edition διαθέτει πρόσθετες ενισχύσεις στο πλαίσιο που του προσδίδουν μεγαλύτερη ακαμψία σε σχέση με την έκδοση Premium. Επιπλέον, η συγκεκριμένη έκδοση εξοπλίζεται με προηγμένη ανεξάρτητη ανάρτηση σε κάθε τροχό, ειδικά ρυθμισμένη από τη NISMO, καθώς και με ελαστικά προδιαγραφών NISMO.

Στον λοιπό στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνονται εμπρός ποδιά του GT-R NISMO, ζάντες 20 ιντσών από κράμα αλουμινίου της NISMO, καθώς και ένα ειδικό ανθρακονημάτινο spoiler πίσω. Το εσωτερικό του Track Edition χαρακτηρίζεται από έναν μοναδικό συνδυασμό κόκκινου και μαύρου χρώματος, με καθίσματα υψηλών προδιαγραφών της Recaro®.

Η «καρδιά» του GT-R Track Edition, ο βραβευμένος 3.8 λίτρων, V6, 24 βαλβίδων twin-turbo κινητήρας, που συναρμολογείται στο χέρι από έναν TAKUMI, αποδίδει 570PS στις 6.800 σ.α.λ και 633Nm ροπής. Ο κινητήρας αυτός είναι ο ορισμός της τεχνογνωσίας και της φιλοσοφίας των TAKUMI. 

Η βελτιωμένη απόδοσή του, που είναι το αποτέλεσμα του ακριβέστερου ελέγχου ανάφλεξης-χρονισμού των κυλίνδρων και της επιπλέον πίεσης από τους υπερσυμπιεστές, επιτρέπουν στο supercar την επίτευξη της ανώτερης επιτάχυνσης στην μεσαίο και ανώτερο εύρος στροφών του κινητήρα (3.200 σ.α.λ και πάνω). Το μηχανικό σύνολο συμπληρώνει ένα τέλεια ρυθμισμένο εξατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, που χαρακτηρίζεται από ομαλότερες αλλαγές και λιγότερο θόρυβο. 

Ο ήχος του κινητήρα του GT- R Track Edition, προσφέρει ένα τέλειο ακουστικό αποτέλεσμα. Σε αυτό συνεπικουρούν τόσο τα νέα τελικά κομμάτια των εξατμίσεων από τιτάνιο, όσο και το σύστημα Active Sound Enhancement (ASE) που προσδίδουν μια μοναδική οδηγική εμπειρία.

Το GT-R, ανέκαθεν εθεωρείτο ως ένα supercar που παρέχει στον οδηγό του τη δυνατότητα χειρισμού με κινήσεις “χειρουργικής” ακρίβειας. Τώρα στην έκδοση Track, προσφέρει και τη μέγιστη δυνατή απόλαυση σε περιβάλλον πίστας αγώνων ! 

ΣΧΟΛΙΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
dodoni back Ντοτη3