Συντακτης: Γιώργος Πατέλης
Δημοσιευση: 6-03-2019, 21:09
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Το MICRA ενισχύει το «οπλοστάσιο» του, χάρη σε τρεις μοναδικές επιλογές: ένα ολοκαίνουριο αναβαθμισμένο και αποδοτικότερο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα με «παγκοσμίως πρώτη» τεχνολογία, με το ντεμπούτο ενός αυτόματου κιβωτίου Xtronic που συνδυάζεται με τον ίδιο κινητήρα (και θα είναι διαθέσιμο αργότερα μέσα στο έτος), καθώς και με την άφιξη μιας πιο ισχυρής έκδοσης με χαμηλότερο ύψος, αναθεωρημένη ανάρτηση και πιο σπορτίφ σύστημα διεύθυνσης.

Οι δύο νέοι κινητήρες του MICRA πλαισιώνουν την γκάμα του μοντέλου, σε συνδυασμό με τον υπάρχων πετρελαιοκινητήρα των 1.5 λίτρων και ισχύος 90PS, όπως και με τον ατμοσφαιρικό βενζίνης του 1.0 λίτρου και ισχύος 71PS.


1.0 λίτρου IG-T 100 PS, με χειροκίνητο κιβώτιο

Ο ολοκαίνουργιος, υπερτροφοδοτούμενος IG-T βενζινοκινητήρας του 1.0 λίτρου, αποδίδει 100 ίππους, μέσω ενός μηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων πέντε σχέσεων. 

Σε πλήρη συμμόρφωση με τους κανονισμούς Euro6d-Temp, ο νέος κινητήρας έρχεται να αντικαταστήσει το βενζινοκίνητο σύνολο 0.9 lt των 90PS. Τα οφέλη από αυτή την αναβάθμιση έγκειται στη μεγαλύτερη (+10 PS) ισχύ, όπως και στη μεγαλύτερη ροπή (+20 Nm) σε όλο το εύρος στροφών, καθώς και στις χαμηλότερες εκπομπές CO2 (-13 έως -15 g / km, ανάλογα με την έκδοση εξοπλισμού), αλλά και στην οικονομία καυσίμου (-0,6 έως -0,7 l / 100 km, ανάλογα με την έκδοση εξοπλισμού), γεγονός που “μεταφράζεται” σε μειωμένο κόστος χρήσης.

1.0-λίτρου IG-T 100 PS Xtronic

Το Nissan MICRA θα είναι σύντομα διαθέσιμο με ένα αυτόματο κιβώτιο Xtronic, για πρώτη φορά από τότε που κυκλοφόρησε το ολοκαίνουριο, πέμπτης γενιάς μοντέλο και θα συνεργάζεται με τον καινούργιο κινητήρα IG-T 100 PS που αναλύθηκε παραπάνω.

Η διάθεσή ενός αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων είναι ένα σημαντικό βήμα στην κατεύθυνση περισσότερων επιλογών για τους υποψήφιους αγοραστές του MICRA. Είναι μια δημοφιλής επιλογή για όσους οδηγούν στην πόλη και περνούν αρκετό χρόνο σε κατάσταση στάσης / εκκίνησης.

Το αυτόματο σύστημα Xtronic είναι μια προηγμένη μονάδα συνεχούς μεταβαλλόμενης μετάδοσης (CVT). Διαθέτει τεχνολογία D-step, η οποία προσφέρει μια πιο «εκλεπτυσμένη» παροχή ισχύος και εμπειρία οδήγησης για τον οδηγό, σε σύγκριση με ένα συμβατικό CVT. Αυτό γίνεται εμφανές, όταν πατηθεί “επιθετικά” το πεντάλ του γκαζιού. Επίσης, η τεχνολογία D-step, προσφέρει ταχύτερα downshifts (κατεβάσματα) και καλύτερη οικονομία καυσίμου. 


1.0-λίτρου DIG-T 117 PS

Η νέα ναυαρχίδα στη γκάμα του Nissan MICRA, είναι ο υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας 1.0 λίτρου DIG-T 117 PSl, που συνδυάζεται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο έξι ταχυτήτων και με «προσανατολισμό» στις επιδόσεις.

Δεν πρόκειται απλά για μια βελτιωμένη και ισχυρότερη έκδοση του IG-T 100 PS, αλλά για έναν εντελώς διαφορετικό κινητήρα. Έχει αναπτυχθεί σε συνεργασία με τη Daimler, παράλληλα με τον βενζινοκινητήρα 1,3 λίτρων που έγινε πρόσφατα διαθέσιμος στο δημοφιλές crossover SUV του Nissan Qashqai.

Ακόμα και μόνο με τρεις κυλίνδρους, ο κινητήρας DIG-T 117 PS έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει οδήγηση, «προσανατολισμένη» στις επιδόσεις, διαθέτοντας ροπή 180 Nm συν επιπλέον 20 Nm σε λειτουργία overboost.

Εκτός των νέων αυτών επιλογών, την γκάμα του Nissan MICRA πλαισιώνει αφενός ο ατμοσφαιρικός κινητήρας βενζίνης 1.0 λίτρου 71 PS και αφετέρου ο πετρελαιοκινητήρας 1.5 λίτρων των 90 PS. 

Οι τιμές για τα MICRA 1.0 IG-T 100PS και DIG-T 117 PS, ξεκινούν από τις 14.290€ και 15.890€ αντίστοιχα, ενώ η έκδοση 1.0 IG-T 100PS με το νέο XTRONIC αυτόματο κιβώτιο ξεκινά από τις 15.350€. 

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ.xlsx

200 λέξεις απομένουν.
σχετικα αρθρα
Ντοτη3