Η Nissan επαναφέρει μια επιλογή κίτρινου εξωτερικού χρώματος στην ανανεωμένη σχεδιαστικά και αναβαθμισμένη τεχνολογικά έκδοση του Juke
Εκτός από την εισαγωγή του νέου χρώματος, οι σχεδιαστές και οι μηχανικοί της Nissan έχουν κάνει σημαντικές αλλαγές στο εσωτερικό του Juke, με μια επανασχεδιασμένη κεντρική κονσόλα και έναν ανανεωμένο πίνακα οργάνων. Επιπλέον, η συνδεσιμότητα του αυτοκινήτου έχει αναβαθμιστεί με μεγαλύτερη οθόνη αφής και πρόσθετες λειτουργίες.
Οι αναβαθμίσεις περιλαμβάνουν και την διάθεση μιας νέας έκδοσης που ονομάζεται N-Sport, η οποία δίνει έμφαση στον δυναμικό χαρακτήρα του Juke, τόσο στις εξωτερικές όσο και στις εσωτερικές λεπτομέρειες.
Ο κεντρικός πίνακας οργάνων των 12,3 ιντσών, είναι πλέον μια ψηφιακή οθόνη TFT. Η οθόνη υψηλής ανάλυσης (1920 x 720 pixel) επιτρέπει στον οδηγό να την διαμορφώσει ώστε να εμφανίζει τον συνδυασμό πληροφοριών σύμφωνα με τις προτιμήσεις του.
Το αναβαθμισμένο σύστημα infotainment διαθέτει μια πιο διαισθητική αρχική οθόνη που επιτρέπει στον χρήστη να προσαρμόσει την οθόνη ώστε να περιλαμβάνει τα «widgets» για τις λειτουργίες που χρησιμοποιεί πιο συχνά, όπως θα έκανε με την αρχική οθόνη του έξυπνου τηλεφώνου του.
Επιπλέον, το infotainment περιλαμβάνει βελτιωμένη αναγνώριση φωνής και ικανότητα «κατανόησης φυσικής γλώσσας». Αυτό δίνει στο σύστημα ένα ευρύτερο φάσμα φράσεων και εκφράσεων που μπορεί να κατανοήσει ως εντολή, αγνοώντας δισταγμούς ή παύσεις. Το ασύρματο Android Auto είναι επίσης διαθέσιμο μαζί με την υπάρχουσα ασύρματη συνδεσιμότητα Apple CarPlay.
Όλες οι εκδόσεις Juke είναι πλέον εξοπλισμένες με ηλεκτρικό χειρόφρενο, εξασφαλίζοντας μέγιστο χώρο και άνεση στο χώρο μεταξύ των μπροστινών καθισμάτων. Στην έκδοση Hybrid, τα κουμπιά e-Pedal και EV Mode έχουν αλλάξει θέση για μεγαλύτερη ευκολία.
Τεχνολογία υποβοήθησης οδηγού
Με την ανανέωση του Juke έρχεται και το Lane Departure Warning ως στάνταρ. Το Emergency Lane Keep είναι επιλογή, αλλά είναι στάνταρ στην έκδοση Techna. Παρακολουθεί την πορεία του Juke στην λωρίδα σε έναν αυτοκινητόδρομο, και αν όταν το αυτοκίνητο κινηθεί πολύ κοντά στο όριο της λωρίδας, όπως ορίζεται από τις λευκές γραμμές, θα προκαλέσει μια δόνηση στο τιμόνι για να τραβήξει την προσοχή του οδηγού.
Μηχανικά σύνολα
Το Juke προσφέρεται με δύο επιλογές κινητήρων. Η ηλεκτροκίνητη επιλογή είναι το Juke Hybrid που αποτελείται από έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης που έχει σχεδιαστεί ειδικά για το υβριδικό σύστημα. Παράγει 69 kW (94 ίππους) και 148 Nm ροπής. Ο κύριος ηλεκτροκινητήρας παράγει 36 kW (49 ίππους) και 205 Nm ροπής, και υποστηρίζεται από εκκινητή/γεννήτρια υψηλής τάσης 15 kW.
Η δεύτερη επιλογή για το JUKE τροφοδοτείται από έναν αποδοτικό τρικύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης DIG-T 1,0 λίτρων. Παράγει 117 PS και 180 Nm ροπής (200 Nm με λειτουργία over torque). Είναι διαθέσιμη με ένα μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων ή σπορ κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη (DCT) 7 σχέσεων και με επιλογή τρόπου οδήγησης (Eco, Standard, Sport).
13 χρόνια παραγωγής στο Ηνωμένο Βασίλειο
Το ανανεωμένο Juke παράγεται στο εργοστάσιο της Nissan στο Sunderland, όπου έχουν κατασκευαστεί περισσότερες από 1,3 εκατομμύρια μονάδες από την κυκλοφορία του πρώτου το 2010. Το αυτοκίνητο κατασκευάζεται στην δεύτερη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου, μαζί με το Qashqai.
Το Juke είναι πλέον το τέταρτο μοντέλο από πλευράς όγκου παραγωγής στο εργοστάσιο του Sunderland, πίσω από τα Qashqai, Micra και Primera. Το περασμένο καλοκαίρι το εργοστάσιο κατασκεύασε το ενδέκατο εκατομμυριοστό όχημα από τότε που ξεκίνησε η παραγωγή το 1986.