ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

i30 N: Το Ηyundai των επιδόσεων

Εικόνα του άρθρου i30 N: Το Ηyundai των επιδόσεων
ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ: Κύριος Τύπος
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 02/01/2019, 20:10
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Το Ηyundai i30 N, εμφανισιακά, δεν διαφέρει σε πολλά σημεία από την απλή έκδοση του i30. Στην πράξη όμως τα πράγματα είναι διαφορετικά, καθώς μπορεί να βάλει φωτιά στην άσφαλτο, με ζηλευτές επιδόσεις. Βλέποντάς το διακρίνουμε τις ζάντες 19 ιντσών με τα χαμηλού προφίλ P Zero, το χαμηλωμένο αμάξωμα, τους ξεχωριστούς θόλους και τις κόκκινες δαγκάνες των δισκόφρενων, που κάνουν εκπληκτική δουλειά τόσο στις χαμηλές όσο και στις υψηλές ταχύτητες. 

Από την άλλη το εσωτερικό είναι εξαιρετικό, με σκληρά υλικά και άριστη συναρμογή, με καθίσματα που προσφέρουν άριστη πλευρική στήριξη αγκαλιάζοντας το σώμα του οδηγού, ενώ ο οδηγός κρατάει ένα σπορ τιμόνι με τη σωστή διάμετρο και πάχος στεφάνης. 

Στο κάτω μέρος του τιμονιού έχει αριστερά και δεξιά δύο κουμπιά, από όπου γίνεται η ρύθμιση των προγραμμάτων οδήγησης. Από το αριστερό ρυθμίζονται τα προγράμματα οδήγησης Normal, Sport και Eco, ενώ από το δεξί ρυθμίζεται η επιλογή Ν όπου ουσιαστικά αλλάζει ριζικά το αυτοκίνητο σε επιδόσεις, δύναμη, κράτημα και ήχο.

Κάτω από το καπό υπάρχει ένας δίλιτρος υπερτροφοδορούμενος κινητήρας που αποδίδει 275 ίππους και χαρίζει 378 Nm ροπής. Ελαστικός σε όλο σχεδόν το φάσμα των στροφών χαρίζει άριστη οδηγική απόλαυση, ενώ στην πράξη ο κινητήρας λειτουργεί καλύτερα στις μεσαίες και υψηλές στροφές. Από την στάση μέχρι και τα πρώτα 100χλμ/ώρα χρειάζεται 6,1 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να φθάνει τα 250 χλμ/ώρα.

Το μόνο μειονέκτημα του κινητήρα αποτελεί η αυξημένη κατανάλωση, η οποία είναι ιδιαίτερα μεγάλη στις τρεις πρώτες σχέσεις, αλλά και όταν ο οδηγός αποφασίσει να το οδηγήσει γρήγορα. Η κατανάλωση καυσίμου κατά τη διάρκεια της δοκιμαστικής οδήγησης των 700 και πλέον χιλιομέτρων κυμάνθηκε στα 12,6 λίτρα/100χλμ. 

Οι αναρτήσεις του i30N είναι σκληρές και χαρίζουν υψηλά επίπεδα ακαμψίας, καταγράφοντας σε μεγάλο βαθμό τις ανωμαλίες του οδοστρώματος. Αν κάποιος οδηγός θέλει μια πιο «πολιτισμένη» ποιότητα κύλισης, τότε σίγουρα θα πρέπει να στραφεί σε άλλο μοντέλο.

Για να αποκτήσει κάποιος την πλούσια έκδοση θα πρέπει να δαπανήσει 28.750 ευρώ. Ποσό που μπορεί να θεωρηθεί δελεαστικό αν κρίνουμε ότι τα αντίστοιχα μοντέλα άλλων εταιρειών στοιχίζουν αρκετές χιλιάδες περισσότερα.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ


ΕΤΙΚΕΤΕΣ
ΣΧΟΛΙΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Ντοτη3 dodoni back