ΓΙΑΝΝΕΝΑ

Το εγχείρημα της τουριστικής προβολής και οι προϋποθέσεις

Εικόνα του άρθρου Το εγχείρημα της τουριστικής προβολής και οι προϋποθέσεις
ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ: Βαρβάρα Αγγέλη
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 16/10/2024, 14:43
ΓΙΑΝΝΕΝΑ

Η δημοτική αρχή Ιωαννίνων έχει, όπως αναφέρει η ίδια, έναν συγκεκριμένο στρατηγικό σχεδιασμό ανάπτυξης ώστε να προβληθεί και να καθιερωθούν τα Γιάννενα ως ένας ποιοτικός ταξιδιωτικός προορισμός καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.

«Οι σύγχρονες τουριστικές τακτικές έχουν πλέον υπερβεί τον παραδοσιακό τρόπο σκέψης και δράσης και έχουν καταστεί ένα πεδίο σύνθετων λειτουργικών διαδικασιών…» είπε μεταξύ άλλων ο αντιδήμαρχος Τουρισμού Χρήστος Τάτσης, έχοντας δίπλα του τον ειδικό σύμβουλο του δημάρχου Στέφανο Ζέρβα και την προϊσταμένη του Τμήματος Τουρισμού του Δήμου Ιωαννιτών Ελένη Μπασογιάννη.

Ο κ. Τάτσης κατέθεσε επί τάπητος όμως κάποιες βασικές προϋποθέσεις για την επίτευξη του στρατηγικού σχεδιασμού.

Συνοπτικά:

-Συνέργεια του Δήμου Ιωαννιτών με όλους τους φορείς «για κοινή στρατηγική και στόχευση»

-Υιοθέτηση μιας εξειδικευμένης και ενιαίας πολιτικής στρατηγικής προβολής του ‘Brand Name’ της περιοχής και του συνολικού τουριστικού προϊόντος, από τους επιχειρηματίες και τον Δήμο

-Ενέργειες για περιορισμό της απόλυτης εξάρτησης της περιοχής από συγκεκριμένες-αποκλειστικές αγορές

-Ενίσχυση και υποστήριξη του νέου εμπλουτισμένου Τουριστικού Προϊόντος και του Μίγματος Μάρκετινγκ

-Περαιτέρω αξιοποίηση του αεροδρομίου «Β.Πύρρος». Άμεση σύνδεση με Ηράκλειο και ιδιαίτερα με Γερμανία.

-Ανάδειξη των ποιοτικών χαρακτηριστικών και της εξωστρέφειας των Ιωαννίνων, στοχεύοντας στην προσέλκυση ανωτέρου οικονομικού επιπέδου επισκεπτών, επιχειρηματιών, φοιτητών, συνέδρων και τουριστών.

-Ανάπτυξη σημαντικών επιχειρηματικών σχέσεων μεταξύ Ελλήνων και αλλοδαπών από τους κλάδους του τουρισμού, της εκπαίδευσης και του εμπορίου

Ο κ. Ζέρβας αναφέρθηκε «στη μεγάλη προσπάθεια που γίνεται για την ανάδειξη του τουριστικού προϊόντος των Ιωαννίνων, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην εκπόνηση του στρατηγικού σχεδίου ανάπτυξης του τουρισμού», ενώ η κα Μπασογιάννη μίλησε για τις δράσεις προβολής που έχουν υλοποιηθεί μέχρι σήμερα, καθώς και σε αυτές που βρίσκονται σε εξέλιξη και σχεδιάζονται να υλοποιηθούν στο μέλλον.

Μία από αυτές είναι η διοργάνωση του 1ου Local taste of Ioannina που θα γίνει το Σάββατο 19 Οκτωβρίου, στις 17:00, στη πλατεία Γλυκήδων, μπροστά στο Σουφαρί Σεράι.

ΣΧΟΛΙΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
dodoni back Ντοτη3