Συντακτης: κύριος Τύπος
Δημοσιευση: 17-09-2019, 18:47
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Η BMW, αναπροσαρμόζει την στρατηγικής της για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Ο Διευθυντής Μάρκετινγκ της πολυτελούς γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας Πίτερ Νότα, δήλωσε στους Financial Times, ότι «η BMW δεν θα αναπτύξει διάδοχο του αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου i3».

Η παραγωγή του i3, θα τερματιστεί σταδιακά, επειδή η BMW θα επικεντρωθεί στην τεχνολογία μπαταριών και plug-in στα άλλα μοντέλα της, ενώ ταυτόχρονα θα ξεκινήσει καινούργιες πλήρεις σειρές ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Η παραγωγή του BMW i3 ξεκίνησε το 2013. Είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο της BMW, μαζικής παραγωγής. Ο στόχος ήταν να δοκιμαστεί η ανταπόκριση των πελατών σε ηλεκτροκίνητα οχήματα, χωρίς να διακυβεύονται οι πωλήσεις των σεντάν της αυτοκινητοβιομηχανίας. Η BMW πούλησε 157.129 μονάδες του i3 τους πρώτους οκτώ μήνες της φετινής χρονιάς.

Το περιορισμένο δίκτυο ταχυφορτιστών στην Ευρώπη, η αδυναμία πολλών κρατών να θεσπίσουν οικονομικά και φορολογικά κίνητρα και οι υψηλές τιμές πώλησης είναι οι σημαντικότεροι παράγοντες που συνέβαλαν στη περιορισμένη εμπορική απήχηση του BMW i3.

Η BMW, έχει στόχο να αναπτύξει νέα μοντέλα και ειδικές εκδόσεις υπαρχόντων μοντέλων που θα συγκεντρώσουν υψηλό ποσοστό στην αγορά των πολυτελών οικολογικών αυτοκινήτων. Επικεντρώνεται στην εξέλιξη υβριδικών μοντέλων και εκδόσεων μέχρι να ολοκληρωθεί η εξέλιξη των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Η γερμανική μάρκα που κατέχει σημαντικό μερίδιο στη premium κατηγορία, εκτιμά ότι τα νέας γενιάς υβριδικά μοντέλα της θα έχουν υψηλές πωλήσεις γιατί εξασφαλίζουν υψηλή αυτονομία λόγω της χρήσης των κινητήρων εσωτερικής καύσης και ισχυρών ηλεκτροκινητήρων.

Οι νέοι κινητήρες βενζίνης και ντίζελ έχουν περιορισμένες εκπομπές CO2, οπότε είναι πιο φιλικοί στο περιβάλλον και συμβάλουν στην επίτευξη του στόχου για τον μέσο ορό εκπομπών CO2, που πρέπει να επιτύχει κάθε μάρκα, σύμφωνα με την απόφαση της ΕΕ. Επίσης, η ανάπτυξη των μπαταριών θα προσδώσει υψηλότερη αυτονομία στην αμιγώς ηλεκτρική χρήση των υβριδικών αυτοκινήτων.

Στόχος είναι τα μελλοντικά υβριδικά μοντέλα να καλύπτουν τις ημερήσιες ανάγκες κίνησης των πολιτών στο αστικό περιβάλλον με την χρήση μόνο των ηλεκτροκινητήρων για να επιτευχθεί η δραστική μείωση των εκπομπών του CO2, στα οχήματα που κυκλοφορούν στην πόλη.

Όταν εξελιχθούν τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα και αποκτήσουν μεγάλη αυτονομία τότε θα αρχίσει η αντίστροφη μέτρηση για τα υβριδικά μοντέλα, τα οποία καταναλώνουν ορυκτά καύσιμα (βενζίνη, ντίζελ).

Η BMW προγραμματίζει να διαθέτει στην αγορά 13 ηλεκτροκίνητα οχήματα μέχρι το 2023.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

200 λέξεις απομένουν.
σχετικα αρθρα
Ντοτη3