Η αστυνομία της Ηγουμενίτσας συνέλαβε χτες Τρίτη, τρία άτομα, για απάτες.
Μετά από καταγγελίες για κλήσεις που δέχθηκαν πολίτες από αγνώστους, η αστυνομία κινητοποιήθηκε, αναζητώντας υπόπτους που έκαναν το εξής: ως δήθεν υπάλληλοι του ΔΕΔΔΗΕ προσπαθούσαν να πείσουν πολίτες να αφήσουν έξω από το σπίτι τους τα τιμαλφή τους, για να… μην καταστραφούν από «διαρροή ρεύματος».
Τρεις ηλικιωμένες πείστηκαν και παρέδωσαν χρήματα και τιμαλφή συνολικής αξίας περίπου 10.000 ευρώ.
Η αστυνομία εντόπισε τρία άτομα που ήταν «εισπράκτορες», μάζευαν δηλαδή τα χρήματα που άφηναν οι εξαπατημένοι.
Στο αυτοκίνητό τους, βρέθηκαν όλα τα χρήματα και τα τιμαλφή που είχαν πάρει και επιστράφηκαν τελικά στις καταγγέλλουσες.