Μια πιο ουσιαστική συνεργασία με την τοπική αυτοδιοίκηση επιδιώκει η Ένωση Τουριστικών Επιχειρήσεων Ζαγορίου (Ε.Τ.Ε.Ζ.).
Προς αυτήν την κατεύθυνση, το προεδρείο της Ε.Τ.Ε.Ζ. είχε συνάντηση με τον δήμαρχο και αντιδήμαρχο Ζαγορίου, Γιώργο Σουκουβέλο και Ηλία Ράπτη αντίστοιχα. Σύμφωνα με ανακοίνωση της Ένωσης, η δημοτική αρχή «φάνηκε να κατανοεί και να δεσμεύεται για μια σειρά θεμάτων που απασχολούν την επιχειρηματική κοινότητα»…
Ποια θέματα έθεσε η Ένωση; Όπως αναφέρεται, ένα από τα πιο βασικά ζητήματα που υπάρχουν, είναι η δυσκολία εύρεσης προσωπικού. Η πρόταση που υπάρχει εκ μέρους της, είναι η δημιουργία ενός οργανωμένου γραφείου ευρέσεως εργασίας ή μιας δημοτικής πλατφόρμας διασύνδεσης εργοδοτών και εργαζομένων για το Ζαγόρι.
Παράλληλα, ανέδειξε την ανάγκη στήριξης της τοπικής οικονομίας (ειδικά λόγω και του συρρικνωμένου τοπικού πληθυσμού) και της συνδρομής σε νέους ανθρώπους που θέλουν να μείνουν ή να επιστρέψουν στο Ζαγόρι.