Ο μεγάλος «απών» από τον απολογισμό του Δήμου Ιωαννιτών για το 2024, ήταν το έργο της αναβάθμισης του oδοφωτισμού (led).
Για την περίφημη αυτή σύμβαση, που υπογράφηκε πριν από δύο χρόνια μεταξύ του Δήμου Ιωαννιτών (με δήμαρχο τον Δημήτρη Παπαγεωργίου) και το ανάδοχο σχήμα ΤΕΡΝΑ-Fotagonled, δεν υπήρξε κάποια αναφορά στον απολογισμό.
Μία από τις πρώτες αποφάσεις της δημοτικής αρχής του Θωμά Μπέγκα, όταν ανέλαβε τον Ιανουάριο του 2024 τη διοίκηση του Δήμου, ήταν να αποδεχτεί τη συνέχιση της σύμβασης με το επιχείρημα ότι «τα χέρια μας είναι δεμένα» (σ.σ. από τους όρους της σύμβασης). Παράλληλα, κατέθεσε την πρόθεσή του να επαναδιαπραγματευτεί κάποιες παραμέτρους της σύμβασης. Όντας στην αντιπολίτευση επί θητείας δημαρχίας Ελισάφ-Παπαγεωργίου, ο κ. Μπέγκας είχε χαρακτηρίσει τη σύμβαση «λεόντεια». Κάτι που επαναλαμβάνει και επί των δημαρχιακών του ημερών με κάθε ευκαιρία.
Η τελευταία εξέλιξη στην όλη υπόθεση ήταν τον Δεκέμβριο του 2024 όταν η Δημοτική Επιτροπή ενέκρινε την αντικατάσταση των φωτιστικών σωμάτων με άλλα πιο σύγχρονα, τα οποία είναι διαθέσιμα στην αγορά.
Από τότε δεν έχει ανακοινωθεί κάποια εξέλιξη.
Το κόστος της σύμβασης ανέρχεται σε 18.997.000 ευρώ (με ΦΠΑ). Βάσει της σύμβασης, τα ανταποδοτικά τέλη του Δήμου Ιωαννιτών δεσμεύονται για 12 χρόνια. Το έργο προβλέπει την τοποθέτηση 17.624 τηλεδιαχειριζόμενων φωτιστικών Led.
Κατά τη χτεσινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου για τον απολογισμό των πεπραγμένων της δημοτικής αρχής το 2024, η μόνη αναφορά στα led έγινε από την επικεφαλής της παράταξης «Ιωάννινα_2023» Τατιάνα Καλογιάννη. Όπως είπε: «Στον τομέα της καθαριότητας, αναφέρεται ότι αντικαταστάθηκαν περίπου 8.600 λαμπτήρες (δηλαδή το 50% του συνόλου των λαμπτήρων του Δήμου!) και αναρωτιόμαστε σε τι θα συνεισφέρει τελικά το έργο των LED, του οποίου η τύχη αγνοείται»…