Η Ένωση Ξενοδόχων διοργανώνει μια φωτογραφική έκθεση νοσταλγίας, με παλιές φωτογραφίες των Ιωαννίνων, στον τοίχο του παλιού «Ορφέα», σήμερα πάρκινγκ.
Την έκθεση επιμελήθηκαν οι Φίλιππος Γιωβάννης, ο Χάρης Μπινώλης, η Μαρία Βλάχου και ο Στάθης Σιούτης.