Το Σωματείο Εμποροϋπαλλήλων και λοιπών ιδιωτικών υπαλλήλων Δήμου Πρέβεζας με ανακοίνωση του ΔΣ, χαιρετίζει την πρωτόδικη απόφαση που δικαιώνει μέλος του, σε δικαστική διαμάχη που είχε με εκδότη στην Πρέβεζα.
«Το δικαστήριο δικαίωσε πρωτόδικα τον εργαζόμενο αποφασίζοντας την καταβολή του υπόλοιπου των δεδουλευμένων και της αποζημίωσης απόλυσης με βάση την σύμβαση που είχε υπογράψει ο συνάδελφος, αναγνωρίζοντας κατηγορηματικά ότι πραγματοποιήθηκε αλλαγή της σύμβασης εργασίας χωρίς τη συναίνεσή του» αναφέρει το σωματείο και συμπληρώνει:
«Ο αγώνας του συναδέλφου μας είναι αγώνας όλων των εργαζομένων στον ιδιωτικό τομέα οι οποίοι, δυστυχώς, δεν είναι λίγες οι φορές που βλέπουν την υπογραφή τους να φιγουράρει σε διάφορα έντυπα τα οποία δεν έχουν υπογράψει. Ως σωματείο θα είμαστε στο πλευρό του συναδέλφου στη συνέχιση του αγώνα για τη πλήρη δικαίωσή του».