Η κυβέρνηση περνάει έναν πειθαρχικό νόμο στο Δημόσιο, ο οποίος βρίσκει αρκετές αντιδράσεις.
Τη σημερινή απεργία στο δημόσιο, συνόδευσε συγκέντρωση και διαμαρτυρία και στα Γιάννενα, στην κεντρική πλατεία.
Συμμετείχαν συνδικαλιστικές ενώσεις, σωματεία, πολιτικά κόμματα, εργαζόμενοι και εργαζόμενες.