Επίσημο μέλος της κοινότητας του New European Bauhaus (ΝΕΒ) είναι πια ο Δήμος Ιωαννιτών. Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, ο Δήμος Ιωαννιτών, με πρωτοβουλία του δημάρχου Θωμά Μπέγκα, αποτελεί τον πρώτο Δήμο της χώρας που εγκρίθηκε ανάμεσα σε πολλές υποψηφιότητες ως μέλος αυτής της κοινότητας.
Το New European Bauhaus (NEB), όπως αναφέρεται, «είναι μια πρωτοβουλία πολιτικής και χρηματοδότησης, που καθιστά την πράσινη μετάβαση στο δομημένο περιβάλλον όχι μόνο ευχάριστη, αλλά και ελκυστική και δίκαιη για όλους. Ακόμη και οι μικρότερες κοινότητες αξίζουν χώρους διαβίωσης που βελτιώνουν την ευημερία και την αίσθηση του ανήκειν. Η πρωτοβουλία προωθεί λύσεις που εκτός από βιώσιμες, είναι όμορφες και χωρίς αποκλεισμούς, ενώ παράλληλα σέβεται την ποικιλομορφία των τόπων, των παραδόσεων και των πολιτισμών στην Ευρώπη και πέραν αυτής».
«Οι πόλεις μας αλλάζουν ταχύτατα και ο Δήμος Ιωαννιτών, για να ανταπεξέλθει στις σύγχρονες προκλήσεις, υιοθετεί στον σχεδιασμό του τις τρεις αρχές-πυλώνες του NEB: ομορφιά, βιωσιμότητα και συμμετοχή της κοινωνίας» προστίθεται.
Σημειώνεται δε ότι στους εν εξελίξει σχεδιασμούς του Δήμου, ενσωματώθηκαν οι παράμετροι του NEB, όπως στη διακήρυξη του αρχιτεκτονικού διαγωνισμού ιδεών για την περιοχή της Αγίας Μαρίνας, στην ανάπλαση της Πλατείας Χατζή, αλλά και στον σχεδιασμό των κοινόχρηστων χώρων της περιοχής του Βοτανικού.