Ο Σύλλογος Αμβυκούχων και Αμπελοκαλλιεργητών Ηπείρου ζητά από το Υπουργείο Οικονομίας και τις αρμόδιες αρχές τη θεσμοθέτηση ξεχωριστού ΚΑΔ που θα καλύπτει τους νόμιμους διήμερους αποσταγματοποιούς της υπαίθρου.
Μεταξύ άλλων, σημειώνει ότι με αυτόν τον τρόπο θα υπάρχει διοικητική διαχείριση, θα προστατευτεί η διαδικασία και θα εφαρμοστεί πιο σωστά η φορολογική και τελωνειακή νομοθεσία.
Ο σύλλογος ζητά την άμεση εξέταση του αιτήματος και την έναρξη νομοθετικών ή κανονιστικών διαδικασιών για τη δημιουργία του διακριτού ΚΑΔ, και δηλώνει διαθέσιμος για διάλογο υπηρεσίες