O Ιάσωνας Μουσελίμης, ο κωπηλάτης του ΝΟ Ιωαννίνων, είναι πρώτος στην Ευρώπη.
Ο Μουσελίμης πήρε το χρυσό στο σκιφ Εφήβων στο Βραδεμβούργο και είναι πλέον πρωταθλητής Ευρώπης στην κατηγορία του.
Τον αθλητή του, καθώς και την έτερη αθλήτριά, του, Σύλβια Γιουγλή που μαζί με την Ήλη, Καλαϊτζή και Καρυώτη πήρε την πρώτη θέση στον μικρό τελικό του τετραπλού σκιφ, συγχαίρει ο Ναυτικός Όμιλος Ιωαννίνων με ανακοίνωσή του.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Μουσελίμης πήρε το χρυσό και πέρυσι τέτοια εποχή στην αντίστοιχη διοργάνωση στην Πολωνία, όπου αγωνίστηκε στο Διπλό Σκιφ μαζί με τον Κωνσταντίνο Γιαννούλη