Oikonomou pisoi
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Νέο Honda CR-V με υβριδική τεχνολογία

Εικόνα του άρθρου Νέο Honda CR-V με υβριδική τεχνολογία
ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ: Γιώργος Πατέλης
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 07/03/2018, 12:49
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Την ευρωπαϊκή έκδοση του νέου CR-V αποκάλυψε η Honda στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης 2018.

Το νέο CR-V θα διατίθεται με το υβριδικό σύστημα της Honda, Intelligent Multi Mode Drive   (i-MMD), που αποτελείται από ένα βενζινοκινητήρα 2.0 L i-VTEC κύκλου Atkinson και δύο ηλεκτροκινητήρες με απόδοση σε πραγματικές συνθήκες και αβίαστη ροπή. 

Ένας βενζινοκινητήρας 1.5-L VTEC TURBO προσφέρει ισχυρές επιδόσεις και κορυφαία οικονομία καυσίμου, ενώ η ισχύς κατανέμεται μέσω ενός εξατάχυτου μηχανικού κιβωτίου, ή ενός προαιρετικού αυτόματου CVT ρυθμισμένου για πιο γραμμική απόκριση. 

Το νέο CR-V έχει ελαφρώς μεγαλύτερες εξωτερικές αναλογίες από τον προκάτοχό του, ενώ το μακρύτερο μεταξόνιο και το φαρδύτερο στήσιμο αποτελούν τη βάση για ένα αισθητά πιο ευρύχωρο εσωτερικό. Ένα νέο πάτωμα δύο θέσεων δημιουργεί μία επίπεδη επιφάνεια για τη φόρτωση μεγαλύτερων αντικειμένων, ενώ η Hands-Free ηλεκτρική πίσω πόρτα διευκολύνει τη φόρτωση. 

Ο βενζινοκινητήρας και το υβριδικό σύστημα είναι FWD στάνταρ, αλλά και για τις δύο περιπτώσεις διατίθεται προαιρετικά η τελευταία γενιά τετρακίνησης της Honda  -Real Time AWD με Intelligent Control System- που εγγυάται για το CR-V γνήσιες ικανότητες παντός εδάφους.

Η απόσταση από το έδαφος έχει αυξηθεί κατά 38mm για όλες τις εκδόσεις, μέχρι 208mm για το AWD μοντέλο βενζίνης. Το πλαίσιο είναι επίσης το πιο προηγμένο που έχει δημιουργηθεί ποτέ για CR-V, και εξασφαλίζει μία απολαυστική οδηγική εμπειρία με υψηλά επίπεδα άνεσης και γνήσιες ικανότητες off-road. 

Οι πρώτες παραδόσεις του Honda CR-V με βενζινοκινητήρα 1.5L VTEC TURBO αναμένονται το Φθινόπωρο του 2018 και τα υβριδικά μοντέλα θα ακολουθήσουν στις αρχές του 2019.

ΣΧΟΛΙΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Ντοτη3 dodoni back