Στο πρόγραμμα εξ αποστάσεως εξυπηρέτησης των πολιτών από τα ΚΕΠ, με την κωδική ονομασία myKEPlive, εντάχθηκε ο Δήμος Δωδώνης.
Tο myKEPlive είναι η νέα πλατφόρμα διαδικτυακής ενημέρωσης και εξυπηρέτησης των πολιτών για τη διεκπεραίωση συγκεκριμένου αιτήματός τους, μέσω τηλεδιάσκεψης/βιντεοκλήσης, με ραντεβού, από υπαλλήλους των ΚΕΠ για πολίτες και επιχειρήσεις.
Συγκεκριμένα, ο πολίτης μπορεί να αιτηθεί ραντεβού σε συγκεκριμένη ημέρα και ώρα που υπάρχει διαθεσιμότητα, για τη διεκπεραίωση συγκεκριμένου αιτήματός του, με τη χρήση των νέων τεχνολογιών.
Το myKEPlive περιλαμβάνει υπηρεσίες στις κάτωθι θεματικές ενότητες:
-Διοικητική πληροφόρηση και διεκπεραίωση αιτήσεων
-Υπηρεσίες για επιχειρήσεις του Δήμου Δωδώνης
-Εξυπηρέτηση δημοτών με αναπηρία
-Εξυπηρέτηση από το Δήμο Δωδώνης για κάθε είδους υπηρεσίες που κανονικά παρέχονται με αυτοπρόσωπη παρουσία (αιτήσεις, βεβαιώσεις, δικαιολογητικά κτλ.).
Στόχος του myKEPlive είναι η εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση και η παροχή διοικητικής πληροφόρησης στους δημότες, χωρίς τη φυσική μετάβαση των δημοτών στα ΚΕΠ.
Για περαιτέρω πληροφορίες, οι δημότες του Δήμου Δωδώνης μπορούν να απευθύνονται στα τηλέφωνα: 2654360117 και 2654360118.

- ΚΕΠ-Πιστοποιητικά: Οδηγίες για τις τηλεφωνικές αιτήσειςΤα ΚΕΠ αποδέχονται τα τηλεφωνικά αιτήματα από φυσικά πρόσωπα
- Εισόδημα Αλληλεγγύης: Με βάση το ΑΦΜ η προσέλευση στα ΚΕΠΜε βάση το τελευταίο ψηφίο του ΑΦΜ του δικαιούχου του Κοινωνικού Επιδόματος Αλληλεγγύης (ΚΕΑ) θα πρα...
- Ερωτήσεις και απαντήσεις για το emvolio.gov.grΓια τους άνω των 85, τα ραντεβού κ.λπ.