Συντακτης: Γιώργος Τσαντίκος
Δημοσιευση: 15-07-2020, 20:21
ΓΙΑΝΝΕΝΑ

Ο κ. Μπαρτζώκας έχει ανοιχτό το προφίλ του στο facebook. Υπό κανονικές συνθήκες δεν θα ήταν ενδιαφέρουσα παράμετρος αυτή, αλλά από τη στιγμή που το χρησιμοποιεί για να ενημερώνει για διακοπές, βλάβες και γενικά, θέματα της ΔΕΥΑΙ, στην οποία προεδρεύει, είναι.

Βέβαια, το facebook δεν είναι μέσο ενημέρωσης, δεν κάνει τη δουλειά που κάνει ένα μέσο ενημέρωσης και το προφίλ του κ. Μπαρτζώκα είναι προσωπικό. Οπότε, αν θέλετε να ενημερώνεστε με το συγκεκριμένο (λανθασμένο) τρόπο, θα πρέπει να τον έχετε φίλο και να είστε εγγεγραμμένοι-ες στις ενημερώσεις του. Αν πάλι θέλετε να ενημερώνεστε σωστά, διαβάστε τις ανακοινώσεις στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης ή στο site της ΔΕΥΑΙ (αν μπορείτε, δείτε παρακάτω γιατί…)

Αλλά και στην «εταιρική» ενημέρωση, ο κ. Μπαρτζώκας πάλι με τον προσωπικό του λογαριασμό ενημερώνει. Οι ανακοινώσεις της ΔΕΥΑΙ δεν έρχονται από κάποιο επίσημο mail της επιχείρησης, αλλά από το πανεπιστημιακό του.

Η δε σελίδα deyai.gr έχει κάποιες πληροφορίες, αλλά όχι αυτές που θα περίμενε ένας καταναλωτής, όπως για παράδειγμα οι διακοπές νερού, οι βλάβες κ.α. Είναι μια και μοναδική σελίδα, με πληροφορίες επικοινωνίας (όχι πάντως το mail του προέδρου της…), με το εταιρικό της mail (info@deyai.gr-άγνωστο αν λειτουργεί) και ανακοινώσεις υπηρεσιακού τύπου, προσκλήσεις ενδιαφέροντος κ.α.

Μόλις πριν από δύο χρόνια, η παράταξη Γιάννενα Τώρα του κ. Μπαρτζώκα, απεύθυνε ερώτημα στην τότε δημοτική αρχή, γιατί η ιστοσελίδα της επιχείρησης δεν πληροφορούσε το κοινό για τη μεγάλη διακοπή εκείνου του Ιουνίου.

Ο κ. Μπαρτζώκας δεν είναι ο πρώτος ή ο τελευταίος αιρετός που χρησιμοποιεί προσωπικά μέσα για δημόσια χρήση, ούτε καν ο μόνος που τα χρησιμοποιεί με τρόπο που σηκώνει συζήτηση, για το πώς μια δημόσια θέση συνδέεται με ένα προσωπικό προφίλ, ενός ανθρώπου που εκτίθεται πολιτικά. Θα μπορούσε να επικαλεστεί κανείς την προσωπική προβολή, καθώς και άλλα ζητήματα, όπως το πόσο σοβαρή θεωρείται μια επιχειρήση που δεν χρησιμοποιεί το mail της, το ενδεχόμενο spam κ.α.

Οι διακοπές και τα διαχρονικά προβλήματα της ΔΕΥΑΙ δεν θα λυθούν μόνο με τη σωστή χρήση των ψηφιακών μέσων. Αυτή όμως θα είναι μια καλή αρχή.

200 λέξεις απομένουν.
σχετικα αρθρα
kaissa 2