Ο ΠΑΣ Γιάννινα δεν κατάφερε να φτάσει στη νίκη, στο πολύ κρίσιμο ματς με την Καβάλα. Οι δύο ομάδες μείνανε στο μηδέν στους «Ζωσιμάδες».
Ο ΠΑΣ έχασε πέναλτι στο πρώτο ημίχρονο, ενώ η Καβάλα ήρθε επίσης αποφασισμένη για το καλύτερο δυνατό, παρά τα προβλήματα που αντιμετωπίζει.
Οι γηπεδούχοι είχαν επίσης δύο δοκάρια στο ματς, από το οποίο πήραν μόνο ένα βαθμό, παραμένοντας στην «ουρά» της βαθμολογίας.