Tη βαθιά τους θλίψη και τα ειλικρινή τους συλλυπητήρια στην οικογένεια και τους οικείους του Μάριου Οικονόμου εκφράζουν τα μέλη της Επιτροπής Διοίκησης του ΠΕΑΚΙ και ο πρόεδρός της Κώστας Γκαρτζονίκας.
«Ο Μάριος ήταν και θα παραμείνει στη μνήμη μας ένας αθλητής με σπουδαία διαδρομή, ήθος, προσφορά και επαγγελματισμό, στο ελληνικό και ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο» αναφέρεται στο συλλυπητήριο μήνυμα.
Ως ένδειξη πένθους και σεβασμού στη μνήμη του, η Επιτροπή Διοίκησης, αποφάσισε αυτή την εβδομάδα οι σημαίες που υπάρχουν στις εγκαταστάσεις του ΠΕΑΚΙ, να παραμείνουν μεσίστιες.