Oikonomou pisoi Solarhub πίσω
ΓΙΑΝΝΕΝΑ

Λαϊκή Συσπείρωση: «Ο δρόμος είναι τελειωμένος…»

Εικόνα του άρθρου Λαϊκή Συσπείρωση: «Ο δρόμος είναι τελειωμένος…»
ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ: Βαρβάρα Αγγέλη
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 16/10/2021, 17:59
ΓΙΑΝΝΕΝΑ

Σε μια σοβαρή καταγγελία συνοδεία φωτογραφιών κατά της περιφερειακής αρχής Ηπείρου προχωρά η περιφερειακή παράταξη «Λαϊκή Συσπείρωση».

Με λίγα λόγια, η «Λαϊκή Συσπείρωση» με επικεφαλής τον Γιώργο Πρέντζα καταγγέλλει ότι η Περιφέρεια Ηπείρου έρχεται να αναθέσει ένα έργο εκ υστέρων. Κι αυτό επειδή το έργο έχει κατασκευαστεί ήδη!

Το έργο συνδέεται με τον Σταθμό Μεταφόρτωσης Απορριμμάτων (ΣΜΑ) του Δήμου Γ. Καραϊσκάκη Άρτας και αφορά τη βελτίωση της «αποκατάστασης της βατότητας στην περιοχή προς ΣΜΑ Καραϊσκάκη», όπως είναι ο επίσημος τίτλος.

Στις 7 Οκτωβρίου, η οικονομική επιτροπή κατακύρωσε το αποτέλεσμα της διαγωνιστικής διαδικασίας για την κατασκευή του έργου, μετά από εισήγηση του προέδρου της επιτροπής, του περιφερειάρχη Αλέκου Καχριμάνη.

Μία εβδομάδα μετά την απόφαση της οικονομικής επιτροπής, στις 15 Οκτωβρίου, η παράταξη επισκέφθηκε τον ΣΜΑ Καραϊσκάκη, όπου διαπίστωσε ότι «ο δρόμος υπήρχε ήδη, τελειωμένος όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες».

«Εμείς ‘θα κάνουμε ότι δεν καταλάβαμε’ πως όλη η διαδικασία (από την πρώτη έως την δεύτερη απόφαση της οικονομικής επιτροπής και φυσικά οποιοδήποτε έγγραφο/παραλαβή/πληρωμή συνταχθεί από εδώ και μπρος) είναι έωλη αφού ο μειοδότης είχε αναδειχθεί… προφορικά, είχε φτιάξει το έργο από το καλοκαίρι, και μετά οι υπηρεσιακοί παράγοντες εξέταζαν προσφορές-‘μαϊμού’, υπέγραφαν πρακτικά για την ανάδειξη μειοδότη και τα μέλη της Οικονομικής Επιτροπής κατακύρωσαν κιόλας το αποτέλεσμα! Τέτοια φαινόμενα επιβεβαιώνουν αυτά που λέμε για τη στοίχιση της Περιφέρειας Ηπείρου πίσω από συγκεκριμένα επιχειρηματικά συμφέροντα» αναφέρει η «Λαϊκή Συσπείρωση».

Η διαγωνιστική διαδικασία που ακολουθήθηκε για την «αποκατάσταση βατότητας στην περιοχή προς ΣΜΑ Καραϊσκάκη» με προϋπολογισμό 74.400 ευρώ (με ΦΠΑ), ήταν αυτή της διαπραγμάτευσης. Σύμφωνα με αυτή τη διαδικασία, κλήθηκαν τρεις εργολάβοι να καταθέσουν τις προσφορές τους. Στις 4 Οκτωβρίου, η επιτροπή του διαγωνισμού, αφού έλεγξε τα δικαιολογητικά των εταιριών και τις προσφορές, ανέδειξε τον προσωρινό μειοδότη. Σημειωτέον ότι οι τρεις εταιρίες έδωσαν έκπτωση, κατά σειρά, 15%, 13% και 10%. Και στις 7 Οκτωβρίου, η οικονομική επιτροπή κατακύρωσε το αποτέλεσμα.

H «Λαϊκή Συσπείρωση», με τα δεδομένα αυτά, αναρωτιέται, πέραν των άλλων: «Ποιος επέβλεψε την κατασκευή του έργου;».

«Η περιφερειακή αρχή προφανώς τον ‘υγιή ανταγωνισμό’ που επιλέγει για τα δικά της έργα, επιδιώκει να τον επιβάλλει και στον διαγωνισμό της ιδιωτικοποίησης των ΣΜΑ. Μέχρι να τον επιβάλλει, δεν διστάζει να καθυστερεί την παράδοση των ΣΜΑ μέχρι και με κατάθεση υπομνήματος στα υπουργεία και την Αποκεντρωμένη κι ο λαός ας πληρώνει. Κατά τ’ άλλα ο περιφερειάρχης απειλεί να ζητήσει έλεγχο απ’ την Ευρωπαϊκή Επιτροπή στο έργο της κατασκευή των Σταθμών Μεταφόρτωσης που έκανε μόνος του…» προσθέτει η παράταξη.

ΣΧΟΛΙΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Ντοτη3 dodoni back