To Κοινό των Ηπειρωτών με ανακοίνωσή του, εγκαλεί τον περιφερειάρχη Αλέκο Καχριμάνη για τη δήλωσή του περί «ανοίγματος κινητών» και συνάρτησης με δολιοφθορές σε εργοτάξιο του έργου Μονολίθι-Πηγάδια, ζητώντας του εξηγήσεις και διευκρινίσεις.
«Το απόρρητο των επικοινωνιών προστατεύεται από το άρθρο 19 του Συντάγματος και οποιαδήποτε πρόσβαση σε τηλεπικοινωνιακά δεδομένα ή δεδομένα τοποθεσίας πολιτών προϋποθέτει αυστηρή νόμιμη διαδικασία και διατάσσεται αποκλειστικά από αρμόδια δικαστική αρχή» αναφέρει η παράταξη και συμπληρώνει:
«Οι δημόσιες τοποθετήσεις οφείλουν να είναι σαφείς και θεσμικά υπεύθυνες, ιδιαίτερα όταν αφορούν ζητήματα που άπτονται θεμελιωδών δικαιωμάτων και ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων».