Ο Πολυδεύκης Ασωνίτης εκθέτει φωτογραφίες του με τίτλο «Και εγένετο άλας», στο Photometria Photography Center από τις 16 Ιανουαρίου ως τις 9 Φεβρουαρίου (εγκαίνια 16/1, 20:00).
Είσοδος ελεύθερη, ώρες λειτουργίας 17:00-21:00 από Πέμπτη-Κυριακή.
Την επιμέλεια της έκθεσης έκανε ο Αχιλλέας Τζιάκος
«Μια μέρα, το νερό έγινε κόκκινο και θύμιζε το αίμα στον Νείλο. Ένα εικαστικό τοπίο εμφανίστηκε μπροστά μου. Σα να ήμουν σε έκθεση ζωγραφικής. Τότε φανερώθηκαν οι λευκοί κρύσταλλοι. Ήταν σκληροί και πλήγωναν τα πόδια. Μία κατακόκκινη μηχανή άρχισε να κόβει το αλάτι σε λωρίδες, να το θρυμματίζει και να το φορτώνει στους μεγάλους ιμάντες μεταφοράς προς το χωνί και από εκεί στα φορτηγά» αναφέρει ο φωτογράφος, στο σημείωμα της έκθεσης.
O Πολυδεύκης Ασωνίτης γεννήθηκε το 1956 στα Γιάννενα όπου και διαμένει.
Σπούδασε Οικονομικά, Παιδαγωγικά και Φωτογραφία.