Oikonomou pisoi
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

H Opel μπαίνει στην... πρίζα

Εικόνα του άρθρου H Opel μπαίνει στην... πρίζα
ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ: Κύριος Τύπος
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 13/05/2019, 17:02
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Η Opel γίνεται ηλεκτρική, καθώς παρουσιάζει τη νέα AWD PHEV έκδοση του Grandland X. Θα συνδυάζει την ισχύ ενός υπερτροφοδοτούμενου βενζινοκινητήρα 1.6 λίτρων που αποδίδει 200 ίππους και δύο ηλεκτροκινητήρες με απόδοση 104 ίππων. Τα στοιχεία της κατανάλωσης βρίσκονται στα 2,2 λίτρα για τα 100 χιλιόμετρα και με εκπομπές ρύπων στα 49 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο.

Οι πρώτες παραγγελίες θα ξεκινήσουν τις επόμενες εβδομάδες και οι παραδόσεις είναι προγραμματισμένες για τις αρχές του 2020. Ο βενζινοκινητήρας θα λειτουργεί ως επί το πλείστον σε μεσαίες έως υψηλές ταχύτητες, ενώ στις χαμηλότερες ταχύτητες θα αναλαμβάνει δράση ο ηλεκτροκινητήρας. 

Το Opel Grandland X Hybrid4 έχει αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία 50 χιλιόμετρα. Άλλωστε έρευνες έχουν δείξει ότι στη Γερμανία, το 80% όλων των καθημερινών μετακινήσεων δεν υπερβαίνει τα 50 χιλιόμετρα, επομένως, για τους πελάτες αυτούς, το Grandland X Hybrid4 θα μπορούσε να λειτουργεί συνεχώς με μηδενικές εκπομπές ρύπων.

Το Grandland X Hybrid4 θα διαθέτει τέσσερα προγράμματα λειτουργίας. Η ηλεκτρικό, υβριδικό, AWD και Sport, επιτρέποντας στους οδηγούς να επιλέγουν σύμφωνα με τις επιθυμίες τους ή τις συνθήκες οδήγησης. Για παράδειγμα, με την επιλογή της υβριδικής λειτουργίας (hybrid mode) ενεργοποιείται αυτόματα η πλέον αποδοτική λειτουργία, με δυνατότητα αλλαγής σε ηλεκτρική (electric mode) με μηδενικούς ρύπους, για κίνηση στο κέντρο της πόλης. Η επιλογή της τετρακίνησης (AWD mode) ενεργοποιεί έναν ηλεκτροκίνητο πίσω άξονα για μέγιστη πρόσφυση σε όλα τα είδη δρόμων.

Το Grandland X Hybrid4 έχει την πρίζα φόρτισης της μπαταρίας μέσω του ενσωματωμένου φορτιστή 3.3 kW στη διαμετρικά αντίθετα από την τάπα καυσίμου, ενώ η μπαταρία είναι εγκατεστημένη κάτω από τα πίσω καθίσματα για βελτιστοποίηση του χώρου επιβατών και αποσκευών. Η μπαταρία φορτίζεται πλήρως σε περίπου μία ώρα και 50 λεπτά σε επιτοίχιο πίνακα 7.4 kW.

Το μοντέλο διαθέτει σύστημα ανατροφοδότησης πέδησης για την ανάκτηση της ενέργειας που παράγεται κατά το φρενάρισμα ή την επιβράδυνση, που μεταφράζεται σε βελτιωμένη απόδοση. Σε ένα συμβατικό σύστημα πέδησης, η μηχανική ενέργεια που παράγεται από την τριβή των φρένων χάνεται με τη μορφή θερμότητας. Χάρη στη μετατροπή αυτής της περίσσειας κινητικής ενέργειας σε ηλεκτρική και στην αξιοποίησή της είτε άμεσα είτε με αποθήκευσή της στη μπαταρία, η πλήρως ηλεκτρική αυτονομία του Grandland X Hybrid4 μπορεί να αυξηθεί μέχρι 10%, κατά μέσο όρο.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ
ΣΧΟΛΙΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Ντοτη3 dodoni back