H Υποδιεύθυνση Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Ιωαννίνων συνέλαβε 3 άτομα (τα δύο ανήλικα) για τηλεφωνικές απάτες στα Γιάννενα.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το αστυνομικό δελτίο, στην εγκληματική ομάδα συμμετείχαν ένας 20χρονος, δύο ανήλικοι, η 41χρονη μητέρα του ενός και παρίσταναν υπαλλήλους του ΔΕΔΔΗΕ.
Είναι μια πανομοιότυπη απάτη με μια της προηγούμενης εβδομάδας: τηλέφωνο, κάλεσμα στους ενοίκους να… βγάλουν εκτός σπιτιού τα τιμαλφή τους γιατί υπάρχει «υπερφόρτωση δικτύου», με τη γνωστή κατάληξη: έκαναν φτερά…
Συνολικά εκτιμάται ότι πήραν περίπου 30.000 ευρώ σε τιμαλφή (μερικά από αυτά, στη φωτό) και μετρητά.
Η αστυνομία εκτιμάει ότι ο 20χρονος και οι δύο ανήλικοι λειτουργούσαν ως «εισπράκτορες» και η 41χρονη ήταν η οδηγός τους.
Σε έρευνα που έγινε χτες το πρωί σε περιοχή των Ιωαννίνων, εντοπίστηκαν και συνελήφθησαν οι δύο ανήλικοι και η 41χρονη. Στα σπίτια τους βρέθηκαν και κατασχέθηκαν τιμαλφή που είχαν αποσπάσει στις 3 από τις παραπάνω περιπτώσεις, και τα οποία αποδόθηκαν στις παθούσες.