Φοιτητικοί σύλλογοι του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, αναφέρουν σχετικά με τη μείωση της τιμής της κάρτας απεριόριστων διαδρομών στα 20 ευρώ, που ανακοίνωσαν Δήμος και αστικό ΚΤΕΛ, ότι η απόφαση «πάρθηκε έπειτα απ’ τις συνεχόμενες πιέσεις και διεκδικήσεις των φοιτητών μέσα από τους αγωνιστικούς φοιτητικούς συλλόγων τα τελευταία χρόνια» και πως «αυτή η νίκη δεν μας χαρίστηκε ούτε μας αρκεί! Θυμίζουμε πως μέσα από μεγάλες κινητοποιήσεις και παρεμβάσεις οι Φοιτητικοί Σύλλογοι τον Μάρτιο του 2020 είχαν καταφέρει την μείωση της μηνιαίας κάρτας μετακίνησης κατά 30% (από 35 σε 25 ευρώ)».
Σημειώνουν ακόμα ότι «η κατάκτηση αυτή δε δημιουργεί εφησυχασμό, αλλά αισιοδοξία και πείσμα για να συνεχίσουμε πιο μαζικά, πιο αποφασιστικά για όλα τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε σήμερα ξεχωρίζοντας ιδιαίτερα τα ζητήματα φοιτητικής μέριμνας (σίτιση, στέγαση, μετακίνηση) τα οποία αποτελούν βραχνά για κάθε εργατική λαϊκή οικογένεια που προσπαθεί να σπουδάσει εμάς, τα παιδιά της» και καλούν σε συλλαλητήριο διαμαρτυρίας την Πέμπτη 26/09 18:00 στην Περιφέρεια Ηπείρου, για τις εξώσεις φοιτητών από τις εστίες.