Τέσσερα χρόνια έχουν περάσει από τότε που η Περιφέρεια Ηπείρου ανέλαβε το έργο της σύνδεσης της Ιόνιας οδού με την Πρέβεζα, με τη συναίνεση του υπουργείου Υποδομών (το οποίο μελετούσε το εν λόγω έργο από το 2009).
Προς το παρόν, βέβαια, η Περιφέρεια Ηπείρου μελετά το… μισό έργο: από τη Φιλιππιάδα μέχρι τη Στεφάνη, μήκους 14 χλμ. – το συνολικό μήκος του σχεδιαζόμενου οδικού άξονα είναι 30 χλμ.
Μέσα σε αυτά τα χρόνια, έχουν ανατεθεί αρκετές αναθέσεις μελετών για το συγκεκριμένο οδικό τμήμα με τον περιφερειάρχη Ηπείρου Αλέκο Καχριμάνη να προσδιορίζει –αυτή τη φορά- τον χρόνο ολοκλήρωσης των μελετών μέσα στο καλοκαίρι.
«Το κομμάτι ‘Ιόνια-Γέφυρα Καλογήρου’ είναι κομπλέ. Πρέπει να ‘περάσουν’ τα περιβαλλοντικά. Το κομμάτι ‘Γέφυρα Καλογήρου-Στεφάνη’ κι αυτό σε λίγο καιρό έτοιμο. Είπα στον υπουργό ότι θα το έχω έτοιμο το έργο μέσα στο καλοκαίρι και θα το εντάξω στο ΕΣΠΑ Ηπείρου. Έχω κρατήσει τα χρήματα γιατί θεωρώ ότι η Πρέβεζα είναι αδικημένη» τόνισε κατά τη σημερινή συνεδρίαση απολογισμού στο Περιφερειακό Συμβούλιο.
Πριν από ενάμιση χρόνο, ο κ. Καχριμάνης είχε εκτιμήσει ότι ο προϋπολογισμός για το οδικό αυτό τμήμα θα φτάσει στα 35 εκατ. ευρώ…
Υπενθυμίζεται ότι η Περιφέρεια έχει προχωρήσει σε αρκετές τροποποιήσεις επί του σχεδιασμού του οδικού άξονα όπως αυτός είχε αποτυπωθεί από το υπουργείο Υποδομών. Οι πιο σημαντικές από αυτές αφορούν τον διαφορετικό τρόπο θεμελίωσης των επιχωμάτων στην περιοχή της Φιλιππιάδας και την κατάργηση του ανισόπεδου κόμβου στη Γέφυρα Καλογήρου.