Οι εργαζόμενοι και οι εργαζόμενες που δουλεύουν στις εκπαιδευτικές και προνοιακές δομές του Δήμου Ιωαννιτών, «συνδέονται» ουσιαστικά με τις προγραμματικές χρηματοδοτήσεις.
Παρότι είναι προφανής η μονιμότητα της εργασίας, αλλά και της ανάγκης που καλύπτουν, εδώ και 20 χρόνια περίπου, δουλεύουν στον Δήμο Ιωαννιτών με συμβάσεις που ανανεώνονται κάθε χρόνο. Είναι μια λανθασμένη εργασιακή συνθήκη, εις βάρος των εργαζόμενων, αλλά και των υπηρεσιών, που πρόκειται να χειροτερέψει.
Η κυβέρνηση δεν έχει φροντίσει να εξασφαλίσει την απρόσκοπτη συνέχιση της λειτουργίας των δομών, μόλις σταματήσει η ευρωπαϊκή χρηματοδότηση. Έτσι και αλλιώς, προσπαθεί να περικόψει με κάθε τρόπο, ενεργητικό ή παθητικό, τα χρήματα που δίνει στην τοπική αυτοδιοίκηση και έτσι, οι εργαζόμενοι-ες βρίσκονται στο χείλος της απόλυσης. Η «εξάρτησή» τους από τη «ζήτηση» μέσω των vouchers σε παιδικούς σταθμούς, να προσλαμβάνονται δηλαδή όσοι και όσες «χρειάζονται», είναι μια διαδικασία αντιπαιδαγωγική και τελικά, απάνθρωπη. Προβάλλεται όμως ως η πιο πιθανή διαδοχή…
Χτες, οι εργαζόμενοι-ες που δουλεύουν με αυτές τις συνθήκες στον Δήμο Ιωαννιτών, έκαναν παρέμβαση στο δημοτικό συμβούλιο, ζητώντας τη στήριξη του Δήμου. Στο σύνολό του, το σώμα αναγνώρισε την ανάγκη και την προσφορά τους και συμφώνησε σε ψήφισμα υποστήριξής τους.
Στο ψήφισμα σημειώνεται ότι ο Δήμος δεν θα προσφύγει εναντίον τους, όπως υποχρεώνει ο κάκιστος «νόμος Βορίδη» (που αντικατέστησε τον εξίσου κακό «νόμο Θεοδωρικάκου» για την τοπική αυτοδιοίκηση), στα δικαστήρια.
Φυσικά, θα πρέπει η κυβέρνηση να εξασφαλίσει και τους πόρους στους Δήμους, γιατί σε διαφορετική περίπτωση, θα διαλυθεί άλλη μια πρωτοβάθμια κοινωνική δομή…