Oikonomou pisoi
ΓΙΑΝΝΕΝΑ

Επιτέλους άσφαλτος πάνω από το έργο της ΔΕΥΑΙ

Εικόνα του άρθρου Επιτέλους άσφαλτος πάνω από το έργο της ΔΕΥΑΙ
ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ: Γιώργος Τσαντίκος
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 06/06/2016, 19:35
ΓΙΑΝΝΕΝΑ

Ξεκίνησαν από σήμερα οι εργασίες για την κατασκευή των συνδέσεων και παροχών στο νέο δίκτυο ύδρευσης για να ακολουθήσει αμέσως μετά η πλήρης ανακατασκευή και ασφαλτόστρωση ενός από τους κεντρικότερους οδικούς άξονες των Ιωαννίνων, ο άξονας Βηλαρά-Βαλαωρίτου-28ης Οκτωβρίου.

Οι εργασίες για την κατασκευή των συνδέσεων και των νέων παροχών αναμένεται να ολοκληρωθούν σε ενάμιση με δύο μήνες το αργότερο. Έτσι, αφενός θα γίνει αμέσως η μετάπτωση στο νέο δίκτυο ύδρευσης, αφετέρου θα μπορέσει να ξεκινήσει αμέσως και η πλήρης ανακατασκευή ολόκληρου του οδικού άξονα. Ο κεντρικός άξονας της πόλης, Βηλαρά- Βαλαωρίτου- 28ης Οκτωβρίου και αρκετοί κάθετοι άξονες σε αυτόν όπως οι οδοί Ευεργετών, Ασωπίου, Πινδάρου κ.α., είναι ενταγμένοι στο έργο των ασφαλτοστρώσεων με προϋπολογισμό 1,5 εκατομμυρίου ευρώ, που περιλαμβάνει σημαντικούς δρόμους της πόλης συνολικού μήκους 8 χλμ. Το έργο έχει υπογεγραμμένη σύμβαση με τον ανάδοχο, ωστόσο στην συγκεκριμένη περιοχή οι εργασίες δεν μπορούσαν να ξεκινήσουν, εάν δεν προηγούνταν οι συνδέσεις με το νέο δίκτυο ύδρευσης.

Στην ουσία, καλύπτονται οι τομές που άφησαν τα έργα για το δίκτυο της ΔΕΥΑΙ, το οποίο πέρασε από «σαράντα κύματα», με τη δημοτική αρχή να αποδίδει την ευθύνη στην «κατάσταση που κληρονόμησε» στο συγκεκριμένο έργο. «Η δημοτική αρχή οδηγήθηκε αναγκαστικά στην απόφαση να κηρύξει η ΔΕΥΑΙ έκπτωτο τον ανάδοχο του έργου, καθώς δεν είχε τη δυνατότητα να το ολοκληρώσει» σημειώνει ο δήμος και συμπληρώνει: «Θα πρέπει να γίνει γνωστό πως όσο διαρκούσε η χρονοβόρα και πολύπλοκη διαδικασία μέχρις ότου η δικαιοσύνη και το ελληνικό δημόσιο βάλουν την τελική ‘σφραγίδα’ της έκπτωσης του παλιού αναδόχου, ο Δήμος δεν είχε τη δυνατότητα (για λόγους νομικούς) να προχωρήσει σε νέο έργο που αφορούσε την κατασκευή των συνδέσεων και των παροχών ύδρευσης, καθώς αποτελούσαν τμήμα της παλιάς εργολαβίας. Αυτός ήταν και ο λόγος που καθυστέρησε το νέο έργο κατασκευής των συνδέσεων, το οποίο ξεκίνησε σήμερα, και η υλοποίηση του αποτελούσε προϋπόθεση για το άλλο σημαντικό έργο, αυτό των ασφαλτοστρώσεων».

Το αποτέλεσμα ήταν για 15 περίπου μήνες, ένα πολύ μεγάλο κομμάτι των δρόμων της πόλης, είτε να χάσκουν, στις τομές από όπου πέρασαν οι σωληνώσεις, είτε να μπαλώνονται με πρόχειρο τρόπο.


ΕΤΙΚΕΤΕΣ
ΣΧΟΛΙΑ
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Ντοτη3 dodoni back