Συντακτης: Γιώργος Τσαντίκος
Δημοσιευση: 8-10-2019, 08:37
ΓΙΑΝΝΕΝΑ

Ο υπουργός Υποδομών Κώστας Αχ. Καραμανλής δήλωσε σχετικά με την Εγνατία οδό ότι «με όρους λογικούς, διαφανείς και με ορθολογικότητα όσον αφορά τα διόδια»

Ήταν ένα από τα θέματα της συνάντησης που είχε με τον υπουργό Οικονομικών Χρήστο Σταϊκούρα με τους εκπροσώπους των θεσμών.

Μιλώντας στον Alpha, ο κ. Καραμανλής έριξε τις ευθύνες για τα διόδια στον ΣΥΡΙΖΑ, ο οποίος συμμορφώθηκε με τις απαιτήσεις των δανειστών και αύξησε τους σταθμούς και τώρα, η κυβέρνηση της ΝΔ έρχεται να δώσει συνέχεια στην απόφαση αλλά «λελογισμένα».

«Είπαμε στην τρόικα ότι εμείς θέλουμε η Εγνατία να παραχωρηθεί αλλά πρέπει να γίνει αυτό με όρους διαφάνειας και όρους οι οποίοι είναι λογικοί και έχουν κάποια ορθολογικότητα. Δηλαδή δεν μπορούμε ξαφνικά έναν αυτοκινητόδρομο που έχει τα προβλήματα που έχει, που έχει να συντηρηθεί πάρα πολλά χρόνια, που δεν έχει ΣΕΑ, να πάμε και να διπλασιάσουμε ξαφνικά το κόστος των διοδίων. Θα βάλουμε τα διόδια, αλλά η αύξηση θα είναι ορθολογική. Και αυτή τη στιγμή βρισκόμαστε σε μία τέτοια διαπραγμάτευση με το ΤΑΙΠΕΔ και με την καινούργια ηγεσία της Εγνατίας Α.Ε.» είπε μεταξύ άλλων.

Για την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ είπε ότι «φτάσαμε στο σημείο να έχουν κατασκευαστεί σταθμοί διοδίων, αλλά παίζαμε το κρυφτούλι με τους θεσμούς και ενώ τους κατασκευάζαμε τους σταθμούς διοδίων, ενώ είχαμε υπογράψει τις ΚΥΑ, τελικά οι σταθμοί διοδίων ποτέ δεν λειτούργησαν. Και ρίξαμε το μπαλάκι 5 μέτρα πιο μπροστά στην επόμενη κυβέρνηση». Φυσικά, ο κ. Καραμανλής δεν έθεσε θέμα μη λειτουργίας των διοδίων, ειδικά τη στιγμή που υποτίθεται είναι ενόψει το ηλεκτρονικό σύστημα χρέωσης.

Σε ό,τι αφορά αυτό, η Ολυμπία οδός είναι έτοιμη να εφαρμόσει υβριδικό σύστημα από το 2020, με επιστροφή χρημάτων μέσω του epass αν ο οδηγός βγει νωρίτερα από την οδό. Στο μεταξύ, θα χρεώνεται κανονικά στα διόδια.

Το άλλο και… στοιχειωμένο πλέον σύστημα διοδίων, το καθολικό ηλεκτρονικό, έχει κολλήσει στο ΣτΕ, με προσφυγές των αναδόχων.

Τέλος, οι εργαζόμενοι της Εγνατίας είναι κάθετα αντίθετοι στην παραχώρηση, σημειώνουν ότι ο αυτοκινητόδρομος απαξιώνεται σταδιακά και έχουν καταθέσει τις δικές τους προτάσεις.



200 λέξεις απομένουν.
σχετικα αρθρα
Ντοτη3