Τα εγκαίνια του υπαίθριου θέατρου «Ευτέρπη», στον περιβάλλοντα χώρο του Γυμνασίου Ζίτσας, διοργανώνει ο Δήμος Ζίτσας στις 6 Ιουνίου, στις 19:30.
Σε σχετική ανακοίνωση, γίνεται λόγος για δωρεά της οικογένειας Μιχαήλ Κατσουλίδη.
Θα συμμετέχουν η Φιλαρμονική ου Δήμου και το Κιθαριστικό Σύνολο Ροδοτοπίου.