ΓΙΑΝΝΕΝΑ

Το δύσκολο παρκάρισμα και το κυκλοφοριακό των Ιωαννίνων

Εικόνα του άρθρου Το δύσκολο παρκάρισμα και το κυκλοφοριακό των Ιωαννίνων
ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ: Γιώργος Τσαντίκος
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: 10/01/2025, 12:59
ΓΙΑΝΝΕΝΑ

Το θέμα της στάθμευσης στα Γιάννενα έρχεται προς συζήτηση στην επόμενη συνεδρίαση λογοδοσίας της δημοτικής αρχής Ιωαννίνων, στις 15 Ιανουαρίου, στις 18:00, στο δημαρχείο.

Το ζήτημα θέτουν με δύο διαφορετικές ερωτήσεις, η Τατιάνα Καλογιάννη (Ιωάννινα_2023) και η Όλυ Τσουμάνη (Λαϊκή Συσπείρωση).

Η κα Καλογιάννη στο θέμα που θέτει, καλεί τη δημοτική αρχή να ενημερώσει σχετικά με τις ενέργειές της για να «καταγραφεί ένα ορατό και απτό αποτέλεσμα που θα απαλύνει τα μείζονα προβλήματα της κυκλοφοριακής συμφόρησης στο κέντρο της πόλης, της έλλειψης θέσεων πάρκινγκ και των περιφερειακών πάρκινγκ».

Η παράταξη θέτει το θέμα και στη βάση της περιβαλλοντικής επιβάρυνσης, με την αιθαλομίχλη.

Η κα Τσουμάνη ζητάει από τη δημοτική αρχή να ενημερώσει σχετικά με την ελεγχόμενη στάθμευση: Πόσο θα κοστίζει, αν η δημοτική αρχή θα φροντίσει για «φτηνή και συχνή δημοτική συγκοινωνία» και αν τυχόν υπάρχουν άλλα εισπρακτικά μέτρα.

Το κυκλοφοριακό ζήτημα στα Γιάννενα είναι υπαρκτότατο, ειδικά τις ώρες αιχμής, κυρίως τις μεσημεριανές. Στη λήξη των ωραρίων των υπηρεσιών και των σχολείων, το κέντρο και συγκεκριμένα σημεία είναι αδιάβατα.

Συχνά, παρατηρούνται και ανακολουθίες που μπορούν να αποβούν επικίνδυνες, με εγκλωβισμένα ασθενοφόρα σε στενούς δρόμους του κέντρου (διαβάστε σχετικά εδώ).

Η μελέτη, στην οποία αναφέρεται η κα Τσουμάνη, βασίζεται σε παρωχημένα στοιχεία.

Προβλέπει τη δημιουργία 3.340 θέσεων στάθμευσης για κατοίκους (με κάρτα ή κάποια άλλη αδειοδότηση) επί 6.532 υπαίθριων θέσεων στάθμευσης.

Τη μελέτη παρέλαβε η προηγούμενη δημοτική αρχή, το 2022 και μεταξύ άλλων, σε αυτήν καταχωρούνται ως χώροι στάθμευσης ο παιδικός σταθμός στους παλιούς στρατιωτικούς φούρνους στην οδό Ελένης Ζωγράφου.

Επίσης, σε άλλα σημεία (πχ 28ης Οκτωβρίου) οι συνθήκες ήδη διαφορετικές.

Σε ό,τι αφορά το κόστος, και πάντα σύμφωνα με τη μελέτη, το κόστος θα ξεκινάει από 1 ευρώ την ώρα, με ειδικές διατάξεις για μόνιμους κατοίκους περιοχών που θα μπορούν να παρκάρουν ελεύθερα, με κάρτα.

Επίσης, η μελέτη εκτιμά ότι η χρήση ποδηλάτου παρουσιάζει δυσκολίες…

Μπορείτε να διαβάσετε σχετικά με τη μελέτη, εδώ

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ, σα Γιάννενα αντιστοιχεί ένα αυτοκίνητο για το 44,5% των νοικοκυριών και μια θέση πάρκινγκ για το 28,3% των νοικοκυριών.



ΣΧΟΛΙΑ
Φονιάς
Αθλια παρακμιακη τριτοκοσμικη πόλη Οθωμανών υπηκόων,με άθλιους κατοίκους και διεφθαρμενους άρχοντες. Πόσο χαίρομαι που δε ζω πλέον εκεί
ΓΙΑΝΝΙΩΤΗΣ
ΑΦΟΥ ΑΦΗΣΑΝ ΑΝΕΞΕΛΕΓΚΤΟ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΑΡΛΕΚΙΝΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΙΣΧΗ ΣΤΑ ΓΙΑΝΝΕΝΑ ΕΞΟΒΕΛΙΖΟΝΤΑΣ ΧΩΡΙΣ ΣΧΕΔΙΟ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΗ, ΤΩΡΑ ΨΑΧΝΟΥΝ ΓΙΑ ΛΥΣΗ. ΑΛΛΑ ΕΙΧΕ Ο ΙΔΙΟΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΟΡΑΜΑ, ΒΕΒΑΙΩΣ ΒΕΒΑΙΩΣ...
Takegawa 63mm
Θέλουν ξήλωμα σχεδόν όλα τα τεράστια πεζοδρομία και επαναφορά πεζόδρομων σε κανονικούς δρόμους, δλδ να γίνει το κέντρο όπως ήταν πριν το 14 που το πεζοδρόμησαν, με πάρκινγκ παντού και ελεύθερη κίνηση οχημάτων. Αλλιώς καληνύχτα μαγαζιά και αγορά. Η οδός ανεξαρτησίας διαχρονικό παράδειγμα, χωρίς πάρκινγκ και σχεδόν πεζόδρομος όλα αυτά τα χρόνια και έχει ΠΕΘΑΝΕΙ, δεν έχει μείνει κατάστημα για κατάστημα άρα δεν δουλεύει αυτή η "πολιτική".
ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ
Ντοτη3