Με 0-1 (Γλυνός, 66') έχασε ο ΠΑΣ Γιάννινα από το Νέστο Χρυσούπολης στους "Ζωσιμάδες".
Η νέα ήττα καθιστά πλέον τη θέση του ΠΑΣ, παρα πολύ δύσκολη.
O ΠΑΣ έπαιζε με 10 παικτες από το 67', λόγω αποβολής του Κουβενταρη. Οι παίκτες διαμαρτυρήθηκαν για πέναλτι στο 75'.